Ved bytte av fastlege

Kranglefanten

Forumet er livet
Skal man ikke få noen form for bekreftelse pr.brev ved bytte av fastlege?
Jeg bytta fastlege slik at det skulle være gjeldende fra 01.12.2010, men ikke fått noe som helst.

Da jeg bytta fastlege forrige gang, fikk jeg brev i posten like etter byttet med kontakt informasjon og diverse info om det nye legesenteret. Og dette fra NAV.

Jeg prøvde å ringe til den nye legen, men der var verken jeg eller ungene i systemet enda[&:]

er du sikkert på at bytte blei registrert??? ring fastlege ordningen og høre med de[:)]

ORIGINAL: Pontus

er du sikkert på at bytte blei registrert??? ring fastlege ordningen og høre med de[:)]

Står iallfall så på MinFastlege..[&:]

har alltid fått et bekreftende brev ved bytte av fastlege [:)]

ORIGINAL: Kranglefanten

så rart..da ville jeg ringt de unasett og høre...si du ikke har fått brev...også må du informere gamle legen da..sånn at de sender over papirene til den nye legen...det måtte jeg gjøre begge gangene jeg bytta

jeg

ORIGINAL: Kranglefanten

så rart..da ville jeg ringt de unasett og høre...si du ikke har fått brev...også må du informere gamle legen da..sånn at de sender over papirene til den nye legen...det måtte jeg gjøre begge gangene jeg bytta

Det gamle legekontoret ringte jeg dagen det var bytte, og hun sa hun skulle sende det over og jeg skulle få regning i posten. Regninga kom og ble betalt.

Men da ringer jeg Helfo og hører med de. Merkelige greier.

Back
Topp