Vecca's dagbok

Ja, det hadde vært fantastisk! Hadde jo også blitt tidenes "julegave" og få si det til familie på julaften. Så nå må det klaffe :D

Ellers utpå natten så ligger jeg og tenker på hvor lenge det faktisk er siden vi begynte og prøve på dette nydelige barnet vi ønsker oss. Det er hele 10 mnd siden! Helt utrolig, hadde aldri i verden trodd at vi kom til og bli "slitere". Men 10 mnd har da passert (7 pp.) 1 SA, og trolig 1 kjemisk. Veldig skuffende, jeg vet jo vi har truffet el flere ganger. Vi har hatt perioder med sex hver dag, annen hver dag, i tide og utide, etter lyst osv. Skulle tro noe kanskje kunne funke.
10 mnd... Det syns jeg er alt for lenge og vente på den etterlengtede spiren ♡

Huff, får håpe den sitter nå ❤️

Gud jeg er dårlig i magen uten og faktisk være dårlig liksom :P blir som plutselige ilinger rundt livmor, hmmm :P *Håper* :D

*Detaljer/symptomer*
Fryktelig mye utflod de siste dagene. Veldig øm i høyre bryst, og brystene kjennes tyngre. Øm i livmorområdet.

Ikm på fredag! Spent? Ja pittelitt kanskje :P

Nederst i magen/livmor området føles fortsatt litt rar. 3 dager igjen til tr eller test :D

Sambo. Har bestilt 15 tester til meg så håper de kommer i posten til fredag :D Er skikkelig spent..! Magen har vært skikkelig oppblåst idag og testetøsa roper i bakgrunn "TEST,TEST,TEST!" så koemmer testene på torsdag så kaaaanskje jeg svir av en :D ;)

2 dager til ikm! Er det for mye og håpe på at testene kommer i morgen? Ååå, la de komme i morgen, så slipper jeg og bruke masse penger på fredag!

Gjett om jeg skal hoppe på postkassen i morgen! Har fått de typiske mens kvisene nå, men gir ikke opp håpet før tr kommer!

Gud som jeg har sovet de siste 2 dagene! Sovnet i 8 tiden natt til i går og i dag, og det murrer godt nedentil nå.. La det være vår tur nå!! :D

Jeg også faktisk! Har skikkelig troa, for jeg VET vi traff el denne gangen! Så kommer til og bli super skuffet hvis tr dukker opp i morgen..!

men d var vell ikke på morgenurinen? og uansett håp til tanta dukker opp!! håper du får 2 streker imorgen tidlig <3

men d var vell ikke på morgenurinen? og uansett håp til tanta dukker opp!! håper du får 2 streker imorgen tidlig <3

Nei ikke morgenurin nei, og hadde holdt meg 2 1/2 t. Uten og drikke noe som helst. Men hvis det var noe der så hadde det vell gitt antydning til en nærmest usynlig en?
Bah.. Har handlet inn bind, sjokolade og brus så nå er jeg klar for tr.

hcg nivået er så forskjellig fra person til person... men forstår du ser negativt på det. men må ikke miste håpe helt <3

Takk for gode ord dere, men nå har jeg ingen tro på at testen blir positiv.. Så det får heller bli en positiv overraskelse om det skulle snu. :)

Back
Topp