Vecca's dagbok

Æsj:(. Men kjøpte du en til så du kan ta i morgen tidlig?:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Æsj:(. Men kjøpte du en til så du kan ta i morgen tidlig?:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Nei, løpet er nok kjørt for min del denne pp.. Var ikke så mye som antydning til strek, så får krysse fingrene for at det blir juni barn på oss ♡

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp6 - Håper ♡

har akkurat sett episoden av supernatural hvor Dean havner i h*****e, og tårene bare triller selv om jeg har sett serien flere ganger! Veldig sikkert tr. Tegn! Hormoner hormoner hormoner..!

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp6 - Håper ♡

Ikm igår, og her har ingenting skjedd.. brystene er så ømme at tårene presser på hvis noen er uheldig og dulter i meg eller hvis jeg må løfte noe på jobb som presser mot. Å det passer jo forbanna dårlig når halve jobben min innebærer å løfte.. :P Ha en fin dag alle sammen!

Ja, når blir ny test?? :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Supernatural <3

Hvis ikke tr kommer i løpet av de neste 5 dagene så svir jeg av en test på onsdag :)
Må bare si at det leker "hekse melk" ut av brystene.. sæææææære greier..

Å gud jeg er dårlig og holde ord når jeg skriver her inne :P sier jeg ikke skal kjøpe test, også går det noen timer så har jeg kjøpt :P Så i morgen tidlig må jeg vell svi av den :P

Å gud jeg er dårlig og holde ord når jeg skriver her inne :p sier jeg ikke skal kjøpe test, også går det noen timer så har jeg kjøpt :p Så i morgen tidlig må jeg vell svi av den :p

JA!! I morra skal jeg også svi av en clearblue! :D

Negativ atter en gang..
Negativ her også :( En svak antydning til strek på strimmel, men alikevel negativ. CB var helt negativ.
Men vi må fortsatt klore oss fast i ingen TR alltid håp :p

Der var tr på plass..
Så el var på cd 21 og syklusen ble på 34 dager. Så lutealfasen ble på 12-13 dager? Baah.. pp 7 her er jeg!

Der var tr på plass..
Så el var på cd 21 og syklusen ble på 34 dager. Så lutealfasen ble på 12-13 dager? Baah.. pp 7 her er jeg!
Neeei :(
Lykke til med pp7! :)

Takk :) skal tro hva jeg må gjøre for at det skal klaffe denne runden? Syns vi hopper i høyet mer enn nok for og si det sånn :P Jeg tester etter el, føler på alle symptomer og signaler kroppen gir og har prøvd WJ. Syns jo egentlig at det bude holde..

Halsbrann og ømme bryst hadde vist ikke tenkt og forlate denne gangen.. Så nå er en sjokolade kjøpt (faktisk) og Cola venter i kjøleskapet hjemme! Å jeg skal kose meg på sofaen resten av dagen <3

Back
Topp