Vecca's dagbok

Så kost at du skal bli med på ul:). Håper virkelig dette er deres pp:). Hva har du tenkt til å gjøre denne pp? Noe nytt?:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Blir ikke og gjøre noe ekstra, skal prøve og tenke minst mulig på det og håpe el ikke kommer til helgen, for da er jeg bortreist.. :) neste mnd derimot, hvis det ikke klaffer nå så blir det bidronninggele og fortsette på wild yam :)

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp6 - Håper ♡

Aaahh, For en søndag!! Fyllesyk langt bortreist fra mannen så ingen aksjelegging.. :P
skal ta fly hjem i kveld (livredd fly!) Å jeg har superknust skjermen på mobilen :D Jaja.. det er hvertfall fint vær ;)

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp6 - Håper ♡

Aaahh, For en søndag!! Fyllesyk langt bortreist fra mannen så ingen aksjelegging.. :p
skal ta fly hjem i kveld (livredd fly!) Å jeg har superknust skjermen på mobilen :D Jaja.. det er hvertfall fint vær ;)

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp6 - Håper ♡

God tur hjem! Og god bedring! :D

Testingen etter el har begynt for ett par dager siden, men ser ut for at den ikke har vært/kommer de nærmeste dagene. Men vi legger aksjer uansett, har jo vært borte 4 dager og har holdt på som kaniner :P utrolig hva noen dager fra hverandre gjør ;) :P

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp6 - Håper ♡

Dagens test :)

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp6 - Håper ♡

Vedlegg

• 1408446526838.jpg
    1408446526838.jpg
    37,8 KB · Visninger: 76
Dagens el test var litt sterkere enn gårsdagens, så satser på at el er her i løpet av ett par dager :D

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp6 - Håper ♡

Langt fra positiv, men dagens (nederste) er litt sterkere :)

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp6 - Håper ♡

Vedlegg

• 1408659096775.jpg
    1408659096775.jpg
    53,1 KB · Visninger: 70
Dagens test: test og kontrollstrek like sterk! men den kom ikke sånn umiddelbart, men i løpet av 4 og ett halvt minutt så i morgen regner jeg som el :D aksjer er lagt inn for bare noen minutter siden og flere skal det bli ;) Må safe litt denne gangen :)

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp6 - Håper ♡

Innså nettopp at jeg får ikke testet med g-test denne pp da jeg er blakk etter uforutsette vetrinær regninger og sambo nekter å bruke penger på slikt! ( Han har sett forbruket mitt og mener at me så mange tester jeg har handlet hadde jeg vell egentlig kunnet teste 3-4 ganger pr syklus i over ett år) Så da er det vell bare og vente og se om tanta kommer eller ikke også svi av en test en uke etter ikm.. :) Kjedelig DPO land det blir denne gangen..

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp6 - Håper ♡

Hei :)
Har lest gjennom dagboken din og jeg har måttet le litt. Du har noen gullkorn ;)
Håper spiren sitter skikkelig denne mnd! For nå har du testa og ordna såpass at hjemmet til huleborene bør være klar! Så jeg krysser fingrene skikkelig for deg :signs003

Hei :)
Har lest gjennom dagboken din og jeg har måttet le litt. Du har noen gullkorn ;)
Håper spiren sitter skikkelig denne mnd! For nå har du testa og ordna såpass at hjemmet til huleborene bør være klar! Så jeg krysser fingrene skikkelig for deg :signs003

Takk :D Syns også sprien kan sitte nå, har jammen lagt så mange aksjer igår og idag at jeg nesten ikke er gangfør lengre :P Så skjer det ikke noe nå så vet jeg ikke hva som må til :P

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp6 - Håper ♡

Er vel ikke mer enn det du gjør, og tålmodighet :) Det ordner seg det her. På ett eller annet vis ;) Æ har trua!

Hehe, tålmodighet er noe jeg eier veldig lite av :P Men nå er jeg kommet i DPO land så nå blir tiden å gå så sakte at den nesten går baklengs.. :P

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp6 - Håper ♡

Fikk ikke "safe" aksjelegging idag, siden sambo er små forkjøla.. Så håper det holder det vi har gjort fram til nå (igår)!! Hoff, nå mistet jeg litt motet allerede for at det kan ha klaffet denne pp'n.. (Nattens pessimist lurer i mørket..!) Baah, vil at ventetiden skal gå som ett smell og en blårøyk!

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp6 - Håper ♡

2 dpo, har konkludert med at hesten kun skal brukes i bakkearbeid (at jeg ikke rir) denne dpo runden. Har hatt to ordentlige flygeturer av rett før el og hun har så siiiiiiinsykt med gledes bukk og fryktelig mye energi om dagen.. :D Syns vanligvis det er da det er artigst å ri men, må vell kanskje ta litt hensyn til den mulige spiren. :) Og jeg har vell strengt tatt ikke vondt av å bevege meg litt ilag med henne bort etter veien! ;)

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp6 - Håper ♡

Oooooptiiiimist, jeg vet der går braaaa tiiil sist. Så lenge jeg leeeeeveeeer heeeeer, er jeg en ooooptiimist ;-)
Jeg er optimist for deg!

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Til tross for bare 3 dpo så må jeg bare si at jeg har etter 10 år med røyking ble jeg svimmel av å ta meg en sigarett idag, og kvalm! ( jeg vet at røyking ikke er bra.. ) Men dette har jeg ikke opplevd siden jeg begynte så prøver og ta dette som ett positivt tegn :P Også kan jeg vell tilføye at når jeg får positiv test skal jeg slutte :)

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp6 - Håper ♡

For 100 gang sitter jeg og diskuterer navn til de framtidige små med samboer. Og der er vi på så forskjellige planeter at det ender nesten i krangel hver gang! Han vil ha gammeldagse "kall" navn og jeg vil ha noen litt mer spesielle.. De kan godt være "gamle" navn men ikke høres gamle ut! ( og unnskyld hvis jeg støter noen ) Men Normann bl.a er ikke noe jeg ville kalt en sønn.. aah, blir litt frustrert.. Å denne samboeren min er ikke typen til og møtes på midten... ææææh!

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp6 - Håper ♡

Back
Topp