Vecca #1!

Elledille

Ønsker nr. 3
Jeg er ikke sikker, men var du på januar 15 forumet? Syns jeg husker nicket og avataren din derfra :)

Jeg er ikke sikker, men var du på januar 15 forumet? Syns jeg husker nicket og avataren din derfra :)

Hei :)
Jo, jeg var på januar forumet, men mistet i uke 7 :( Men nå sitter spiren igjen, å den skal få holde seg fram til November nå :D
Hvordan går det med deg? Ny spire? :D

Hei :)
Jo, jeg var på januar forumet, men mistet i uke 7 :( Men nå sitter spiren igjen, å den skal få holde seg fram til November nå :D
Hvordan går det med deg? Ny spire? :D

Ja, det var visst en ny spire på gang :D Jeg hadde MA i uke 8 og etter det ble vi enige om at vi var fornøyde med de vi har. Men jeg ble jo litt glad, litt skrekkblandet fryd :)
Da får vi bare krysse alt vi har for at spirene får vokse seg store til neste vinter!

Ja, det var visst en ny spire på gang :D Jeg hadde MA i uke 8 og etter det ble vi enige om at vi var fornøyde med de vi har. Men jeg ble jo litt glad, litt skrekkblandet fryd :)
Da får vi bare krysse alt vi har for at spirene får vokse seg store til neste vinter!

Så gøy med ny spire da! Gratulerer så mye! :D
Idag er jeg akkurat 5 uker, så har nedtelling til å passere 7 uker! :) Heldigvis fikk vi tilbud om å flytte til en større leilighet i januar, så nå holder vi på å flytte. (Kunne ikke passet bedre!) Så de neste 2 ukene blir vell og fly avgårde ;)

Når/hvordan skal du dele nyheten med venner og familie? :) Her blir det første barnebarn/Oldebarn på min mor side, så prøver og tenke ut noe spessielt :D

Jeg aner ikke når og hvordan vi skal fortelle det! Vi venter nok en god stund tror jeg, til vi er litt sikrere på at det går bra. Men regner med jeg sier det til et par venninner snart. Vi skal på jentetur om noen uker og har fablet og drømt om rødvin og kos... Der blir det jo litt endring i planene :p

Back
Topp