Vassendgutane..

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
"For ej e ungkar med dobbelseng, og eigen sjark og ej he møøøkje peengeeeee!" [:D]

Sambygdinger de gutta der... men jeg har ikke sett dem ennå... (men jeg har hørt dem så det holder!)

kjæresten min var helt frelst av granada sangen før.. nå har han fått en elskov for "sie gubba" med sommerfestival. hehe

Hehehe....flere som ser på svisj? Mannen og jeg har det artig på lørdagskveldene når vi ler av svisjen...de sangene er helt hinsides..

"For eg ungkar med dobbeltseng og eigi sjark og eg he møkje penge. Naust og båt og ei hytte på fjella, det er alt eg trengje. Eg lika tura i skog og mark, og heimekos e og bra. For eg e unkar med dobbeltseng og eigi sjark og ræva full i pengje"

ORIGINAL: monicabebe

Hehehe....flere som ser på svisj? Mannen og jeg har det artig på lørdagskveldene når vi ler av svisjen...de sangene er helt hinsides..

"For eg ungkar med dobbeltseng og eigi sjark og eg he møkje penge. Naust og båt og ei hytte på fjella, det er alt eg trengje. Eg lika tura i skog og mark, og heimekos e og bra. For eg e unkar med dobbeltseng og eigi sjark og ræva full i pengje"

jess.. samboer pleier å ta seg ett par pils, så koser vi oss med tven

"Hei Reidar! He du kjøpt deg ny gjødselsspreidar?" Digger de gutta der

ORIGINAL: malrodien

ORIGINAL: monicabebe

jess.. samboer pleier å ta seg ett par pils, så koser vi oss med tven

Vi gjør det samme her....noen ganger ligger vi langflate for det er så mye bra!!

Hva med "Dra opp buksa di, dra opp buksa di, dra opp buksa og ta deg en sjekk, om du går rundt med rørleggersprekk, for da jager du damene vekk.....

tralalaaaaaaa

Så morsomt da.. [:D] Samboer er ikke så begeistra for å se på svisj om lørdagskveldene han.. Hehe.. Men jeg får det av og til som jeg vil da.. Har fått sånn musikk inn med morsmelka jeg.. Mamma er så glad i sånn musikk! Og det er jo festlig mye av det ha.. Hehehe..

Den der "Dra opp buksa di.." Hahahahaha.. Utrolig rar sang.. Hehe..

Skal jo kanskje på Vassendgutane konsert den 9.september.. Men jeg får nå se litt an på formen og sånt.. [;)] Er jo ikke lenge igjen da.. Kanskje jeg ligger å "kalver" mens Vassendgutane spiller Granada i idrettshallen hjemme.. [:D]

Back
Topp