Vasking

BarnIMage

Glad i forumet
Hvor ofte vasker du hjemme til deg selv?
Mener støvsuge,vaske over golv...

"Hoved rengjøringa" [8D]

[;)]

For og si det sånn,det har blitt sjeldnere etter hundene flyttet ut i sin egen del av huset på full tid..Og når det blir vasket så her det som oftes vaskedama som tar det *Sjems*..Eg tar soverommene selv da,og torke støv osv..

ORIGINAL: Scorp80

Vanskelig å stemme der... For støvsuge kan jeg gjøre hver dag/annenhver dag, mens vaske gulvene og gjøre rent ordentlig er sånn typisk 1 gang i uka ting.. Og vaske over flater som brukes mye,som kjøkkenbenker, border osv kan vaskes over flere ganger daglig..

Men stemte 1 gang pr uke som hoved rengjøring..

Ja, var "hoved rengjøringa" jeg mente![;)]

ORIGINAL: ruth_85

*kremt* én gang i mnd vil jeg si... jeg har absolutt ikke støv på hjernen [8|]

men så ike før jeg hadde stemt att det var hoved rengjøringa, for jeg støvsuger annen vær dag... og prøver å tørke støv like ofte

ORIGINAL: babyensmamma

Jeg gjør noe hver dag, men selvfølgelig ikke alt!
Og blir mye mindre enn jeg vil etter snuppen kom, det må sies!

Støvsuger stua, kjøkkenet og soverommene minst annenhver dag, gjene hver dag ,vasker gulvene 2-3 ganger i uka.
Badet vaskes skikkelig en gang i uka, men går over do, speil og vasken ganske ofte.
Tørker støv minst 2 ganger pr.uke.

Jeg har litt støv på hjernen, og blir lykkelig av å ha det rent og ryddig rundt meg! [:)]

Men skal sies at det ikke er strøkent her til enhver tid altså, men gjør så godt jeg kan! [:)]

Du er jammen meg flink da!!

Jeg støvsuger eller tørrmopper over gulvene hver dag pga hundehårene.. Badet vasker jeg en gang i uka. Men har ikke støv på hjernen, så hovedvasken tar når jeg ser det trengs[:)]

1 gang i uka ca

ORIGINAL: ruth_85

*kremt* én gang i mnd vil jeg si... jeg har absolutt ikke støv på hjernen [8|]

Signerer. Godt vi er flere[8D]

Støvsuger hvær dag, men vasker over 2 ganger i uka[:)]

Selve hovedrengjøringa er 1 gang i uken. Men støvsuger oftere, alt etter behov. Vasker også over gulvene oftere om det trengs. Liker best å ha det rent og ryddig rundt meg. [:)]

Her vaskes det en gang i uka. Jeg har totalt ryddemani så det er alltid ryddig, men er visst ikke like nøye med det støvet [8|] Vasker selvfølgelig over kjøkkenbenker, komfyr, do og vask/speil flere ganger i uken.

Jeg støvsuger kjøkken, stue, soverom hver dag. Vasker gulv kjøkken og stue hver dag. Tørker støv 1-2 ganger i uka. Vasker badet grundig en gang i uka, men vasker doen, vasken og speil hver dag. Kjøkkenbenker og bord vakser jeg flere ganger om dagen. Blir i dårlig humør hvis det er rot rundt meg.

ORIGINAL: linko

Selve hovedrengjøringa er 1 gang i uken. Men støvsuger oftere, alt etter behov. Vasker også over gulvene oftere om det trengs. Liker best å ha det rent og ryddig rundt meg. [:)]

ORIGINAL: babyensmamma

Jeg gjør noe hver dag, men selvfølgelig ikke alt!
Og blir mye mindre enn jeg vil etter snuppen kom, det må sies!

Støvsuger stua, kjøkkenet og soverommene minst annenhver dag, gjene hver dag ,vasker gulvene 2-3 ganger i uka.
Badet vaskes skikkelig en gang i uka, men går over do, speil og vasken ganske ofte.
Tørker støv minst 2 ganger pr.uke.

Jeg har litt støv på hjernen, og blir lykkelig av å ha det rent og ryddig rundt meg! [:)]

Men skal sies at det ikke er strøkent her til enhver tid altså, men gjør så godt jeg kan! [:)]

Akkurat likt meg [:D]

før vaska jeg hver dag :p
men etter pernille kom har jeg ikke prioritert vaskingen.
vasker kjøkkene hver dag. ( det måå være ryddig å rent)
skifter på senga en gang i uken.
så vasker jeg hele leiligheten hver 14 dag. (golv, vegger, tak osv..)

så tok på hver 14 dag :)

ORIGINAL: victoria18

før vaska jeg hver dag :p
men etter pernille kom har jeg ikke prioritert vaskingen.
vasker kjøkkene hver dag. ( det måå være ryddig å rent)
skifter på senga en gang i uken.
så vasker jeg hele leiligheten hver 14 dag. (golv, vegger, tak osv..)

så tok på hver 14 dag :)

Hjelp - vasker du tak og vegger hver 14. dag ? Jeg stemte 1 gang i uken men har en mistanke om at du har det renere hjemme enn meg :=)

Back
Topp