Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Scorp80
Vanskelig å stemme der... For støvsuge kan jeg gjøre hver dag/annenhver dag, mens vaske gulvene og gjøre rent ordentlig er sånn typisk 1 gang i uka ting.. Og vaske over flater som brukes mye,som kjøkkenbenker, border osv kan vaskes over flere ganger daglig..
Men stemte 1 gang pr uke som hoved rengjøring..
ORIGINAL: babyensmamma
Jeg gjør noe hver dag, men selvfølgelig ikke alt!
Og blir mye mindre enn jeg vil etter snuppen kom, det må sies!
Støvsuger stua, kjøkkenet og soverommene minst annenhver dag, gjene hver dag ,vasker gulvene 2-3 ganger i uka.
Badet vaskes skikkelig en gang i uka, men går over do, speil og vasken ganske ofte.
Tørker støv minst 2 ganger pr.uke.
Jeg har litt støv på hjernen, og blir lykkelig av å ha det rent og ryddig rundt meg! [:)]
Men skal sies at det ikke er strøkent her til enhver tid altså, men gjør så godt jeg kan! [:)]

ORIGINAL: babyensmamma
Jeg gjør noe hver dag, men selvfølgelig ikke alt!
Og blir mye mindre enn jeg vil etter snuppen kom, det må sies!
Støvsuger stua, kjøkkenet og soverommene minst annenhver dag, gjene hver dag ,vasker gulvene 2-3 ganger i uka.
Badet vaskes skikkelig en gang i uka, men går over do, speil og vasken ganske ofte.
Tørker støv minst 2 ganger pr.uke.
Jeg har litt støv på hjernen, og blir lykkelig av å ha det rent og ryddig rundt meg! [:)]
Men skal sies at det ikke er strøkent her til enhver tid altså, men gjør så godt jeg kan! [:)]
ORIGINAL: victoria18
før vaska jeg hver dag :p
men etter pernille kom har jeg ikke prioritert vaskingen.
vasker kjøkkene hver dag. ( det måå være ryddig å rent)
skifter på senga en gang i uken.
så vasker jeg hele leiligheten hver 14 dag. (golv, vegger, tak osv..)
så tok på hver 14 dag :)