Vasking

fantasi_jente

Glad i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Novemberfnuggene 2023
Hei,
Hva bruker dere til å vaske og desifinsere brukte ting til baby? Jeg tenker på sprinkelseng, stellebord, vogn...
 
Kommer an på hva jeg skal vaske. De tingene som kan vaskes i vaskemaskinen vasker jeg der. Andre ting som for eksempel lekegrind vasker jeg med klut og såpe, gjerne klor
 
Jeg vasker med klut og såpe, avhengig av hva som skal vaskes om overflater tåler så kan det være greit å bruke overflate desinfeksjon, men mest på plastikk eller metal. Har dere begynt å vaske jeg er ikke ferdig med å handle vi flytter i midt av juli
 
Jeg vasker med klut og såpe, avhengig av hva som skal vaskes om overflater tåler så kan det være greit å bruke overflate desinfeksjon, men mest på plastikk eller metal. Har dere begynt å vaske jeg er ikke ferdig med å handle vi flytter i midt av juli
Takk. Jeg har begynt å små vaske og å gjøre ting klar. Jeg har termin i selve slutten av juli men er redd for at han kommer tidligere og at tingene ikke er på plass. :D
 
Takk. Jeg har begynt å små vaske og å gjøre ting klar. Jeg har termin i selve slutten av juli men er redd for at han kommer tidligere og at tingene ikke er på plass. :D
Det er helt forståelig, jeg tror at alle blir litt små stresse av å ikke rekke alt. Jeg er også litt der med tanke på ting som ikke er på plass og ikke minst flytting i juli.
 
Back
Topp