*lilleprinsesse*
Betatt av forumet
ser mange av dere er i full gang med vasking av klær nå[:)] så jeg lurte på hvordan det er med dyner og puter, vasker dere slikt før bruk? (da tenker jeg på dyner og puter som er kjøpt nytt)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *sue*
jeg vasker sengetøyet, dyna havner i fryseren[:D]
litt må disse små tåle
ORIGINAL: mariolau
hei sniker ifra mai[:D]
jeg jobber som butikkslakter og kan en del om bakterier, hvis du vasker klær og sengetøy på 60 grader dør de farlige bakteriene, bakterier dør ikke i minusgrader, de går i dvale. så holder å vaskes på 60 grader[:D]
bare et tips.
ORIGINAL: gravidfotball
jeg jobber som butikkslakter og kan en del om bakterier, hvis du vasker klær og sengetøy på 60 grader dør de farlige bakteriene, bakterier dør ikke i minusgrader, de går i dvale. så holder å vaskes på 60 grader[:D]
bare et tips.
Hvis ikke det dreper bakteriene å fryse dynene - hvorfor fryses dyner og puter da hvis det feks blir oppdaget lus i hjemmet??
ORIGINAL: Lillesnille
ORIGINAL: gravidfotball
bare et tips.
Hvis ikke det dreper bakteriene å fryse dynene - hvorfor fryses dyner og puter da hvis det feks blir oppdaget lus i hjemmet??
since when var lus en bakterie? [8D][;)]