Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eeeh, koker en gang i uka kanskje?! Skal det gjøres så ofte?!
Vi koker flasker en gang om dagen uansett så koker liksågodt smokken ogsåEeeh, koker en gang i uka kanskje?! Skal det gjøres så ofte?!
Eeeh, koker en gang i uka kanskje?! Skal det gjøres så ofte?!
Samme her! Og detter den på golvet inne så putter jeg den i min munn først og drar av støv, og så får lillesnupp denEeeh, koker en gang i uka kanskje?! Skal det gjøres så ofte?!
Jeg å! Selv om det visstnok ikke er det "rette" å gjøre Skal se dem overlever våre barn ogsåSamme her! Og detter den på golvet inne så putter jeg den i min munn først og drar av støv, og så får lillesnupp den
Konsekvensen vet jeg ikke. Det handler om bakterier og imunforsvar. De lærdes strides også her. Du må gjøre hva du tenker er riktig for deg. For meg er det viktig at baby får i seg litt av hvert. Så her er både kattehår, hundehår og "skitten" smokk daglig kost Akkurat slik jeg og mine søsken vokste opp Sett vekk i fra hundehåraHva er egentlig konsekvensen i verstefall hvis smokkene ikke steriliseres ofte/grundig nok? Ser på svarene over at vi alle gjør litt ulikt. I mitt hode tenker jeg at jeg vil gjøre det som er best for barnet, men jeg tenker jo også at litt tåler de vel også? Ikke alt som kommer i kontakt med barnets munn er sterilt ellers. Tanker og tips rundt dette tas i mot med takk jeg spør fordi jeg ikke har peiling.
Samme her! Og detter den på golvet inne så putter jeg den i min munn først og drar av støv, og så får lillesnupp den
Ja vi vokste jo opp, så da er det nok håp for våre barn også Jeg synes mange er i overkant hysteriske i dag, dersom barna aldri utsettes for bakterier og skitt, hvordan skal de da klare å utvikle immunforsvaret sitt? Og om et års tid så putter de jo både grus og jord i munnen selv, så det går nok helst braJeg å! Selv om det visstnok ikke er det "rette" å gjøre Skal se dem overlever våre barn også
Ja vi vokste jo opp, så da er det nok håp for våre barn også Jeg synes mange er i overkant hysteriske i dag, dersom barna aldri utsettes for bakterier og skitt, hvordan skal de da klare å utvikle immunforsvaret sitt? Og om et års tid så putter de jo både grus og jord i munnen selv, så det går nok helst bra
Jeg koker alltid flaskene etter bruk, men vi fullammer så det er kun i helgene når pappaen tar henne noen timer på morgenen at hun får melk på flaske. Da blir det flaskekoking 1x per uke og da prøver jeg å hive oppi smokkene også.. meen det hender jeg glemmer det, ammetåka altså vi har langhåra katt, så det er kattehår og diverse fra skogen som blir hengende i pelsen over hele huset vårt, og det går sannsynligvis helt fint.. her om dagen hadde kattekrapylet klart å dra inn en fugl, så da hadde vi fjær over alt i tillegg godt ikke helsesøster har skjult kamera i stua vårLillegutt vokser opp med to hunder så her er jeg ikke hysterisk på bakterier Ihvertfall [emoji23] går ikke an å være hysterisk med to hunder i hus. Hundehår OVERALT haha.
Jeg prøver å være flink med å koke flasker osv, koke smokkene men jeg tar ikke helt av. Har ikke lyst til å bli en sånn mamma som er nervøs for alt og som får panikk Om han skulle fått ett skrubbsår eller to.
Jeg spiste gjørmekaker og grus når jeg var liten uten å dø [emoji23]