Vasking og støvsuging..

MÅ du gjøre det hver uke eller anna hver?? kan du ikke bare ta ting når du ser at det trengs?? f.eks ser du det trengs å støvsuges en tirsdag så gjør du det?? [:D] ha den 14-dagersregelen, men om, det trengs før, så gjør du det før?? kan bli stooor forskjell på en uke vil jeg tro [8|]

Her må det støvsuges HVER dag, uansett, men jeg gidder rett og slett ikke, så tar moppen fatt og mopper fort over...gjør det grundigere til helga om jeg ser det trengs [;)] tørker støv ved behov, og det er ikke hver uke for å si det sånn...er måte på hvor mye man støver ned huset når man er borte på jobb, skole og bhg en hel uke [;)][;)]

ORIGINAL: ~Ingeborg~

ORIGINAL: kolibri

ORIGINAL: ~Ingeborg~

ORIGINAL: kolibri

Her blir det støugd, tørket støv, nytt sengetøy og vasket en gang i uken. Tar klesvask og vaskingen ellers etter behov..
[:)]

Jeg støvsuger nesten annen hver dag, og har vasket huset engang i uken, men føler som regel at jeg vasker rene gulv. Går jo fort, men tar likevell tid.

Vi skifter på sengene hver fredag og tar klesvasken etter behov..

ååå sitter og lager vakseliste, og prøver å dele det mellom oss, og da var det enkles om vi bare trengte å vaske gulvene hver 3 uke..

her må jeg vaske i stedet for å støvsuge pga allergier..jeg føler jeg blir allergisk av å støvsuge..merkelige greier. Så jeg mopper over gulvene som erstatning.

Du skulle hatt deg en sentralstøvsuger du, de er veldig allergivennlig[:)]

jepp, det skal vi ha når vi bygger om[;)]

støvsuger annenhver dag.
vasker gulvene og dører/skap dørerne på kjønnenet en gang i uken samt bak sofa og hyller.
badene vaskes to ganger i uka. doen hver dag etter bomelom.
kjøkkenet hver dag(benker, bord).
skifter på senga en gang i uken, mini sin annenhver dag. vasker alt av skittentøy på fredager og ulltøy søndager.
tørker støv en gang i uka når jeg vanner blomster.

blir litt å gjøre siden vi har 3 etg her. trappene vaskes også hver uke. blir god trim sammensatt med jillian da[;)]

må ha det ryddig rundt meg, rydder når mini er lagt så er det helt blåst frem til neste morgen[:)]

hadde engang en plan...nå går det litt skeis. tar det når jeg orker og det blir for sjelden[&o]
nå er også tiden for gjørme og rusk og rask som blir dratt inn med kattene så ser ikke ut 10 minutter etter støvsuging og gulvvask - veldig demotiverende!!!

kjøkkenet taes hver dag.
badet ca 2 ganger i uken.
gulvet bør støvsuges hver dag. og vaskes hver 3 dag. (legg merke til at det står bør[8D])
skifter på sengen ca en gang i uken.
tørker støv ca en gang i uken.
tar en rydderunde hver kveld.
kattene vaskes og børstes skikkelig annenhver uke (+ børstes innimellom og vaskes foter og magepels når de kommer hjem gjørmete...jada skulle tro jeg hadde hunder...katter skal jo liksom vaske seg selv[>:])
slenger på 2-3 maskiner med klær 2 ganger i uken.

Back
Topp