vasking og rydding i huset...

Vinglete Venupi

Gift med forumet
er det bare jeg som blir fysisk dårlig av å vaske og rydde huset for tiden?? Føler meg kvalm og kaldsvetter...puster og peser som ei okse osv. Å jeg er jo ikke noe stor og tung heller...uff nei det er skikkelig slit å vaske og rydde for tiden[&o]
Dagens klaging fra meg...hehe

neida det er et ork med husvask.
Så om jeg skal få unna noe her, så blir det litt sånn jevnt fordelt utover uka.

jeg blir fort varm og svimmel, så blir jeg kvalm, men tar tiden til gode og gjør litt og litt. går ikke fort men det blir gjort hehe.

ORIGINAL: wowmamma

hmmm...ikke så dumt...det får jeg også begynne med tror jeg[;)]

Syns det er tungt å vaske og rydde jeg også...
Tar litt lengre tid enn normalt, så det blir fordelt utover uken...eneste minuset er at jeg føler jeg vasker og rydder hver dag... blir litt lei når det er noe hver dag[:'(]

samme her, men får sånne plutselig energikick i blandt[:)] Men vet du hva, på onsdag skal vi begynne å ha vaskehjelp her annenhver uke,guuud så deilig det skal bli[:D][:D] Slipper man å føle presset over seg hele tiden. Da tar hun storrengjøringen, og vi støvsuging og støvtørking i mellomtiden bare[:)]

ORIGINAL: Spent24

samme her, men får sånne plutselig energikick i blandt[:)] Men vet du hva, på onsdag skal vi begynne å ha vaskehjelp her annenhver uke,guuud så deilig det skal bli[:D][:D] Slipper man å føle presset over seg hele tiden. Da tar hun storrengjøringen, og vi støvsuging og støvtørking i mellomtiden bare[:)]

hehe...kanskje jeg også skal får meg vaske hjelp...hehe[8D]
sambo prøver å hjelpe til da, men  han jobber jo 4 uker på sjøen...så når han er ute er det ikke lett å stå for alt selv...

ORIGINAL: wowmamma

Ikke alene der gitt!!!!

Jeg er helt ferdig når jeg har støvsuget kjøkkenet og stua, ogd et sier jo litt! Svetten hagler bare jeg SER på støvsugeren eller moppen... sliiiiiitsomt![:D]

Kan ikke skryte på meg noe der nei..Ser ut som vi har fått 2-3 ekstra hunder (hybelkaniner) som ligger spredd over alt [:'(]Men prøver og ta det jeg har lyst til og føler for,som feks vaske bebis klær [:)]Har en konstant smerte oppi knollen og,tror jeg har fått bihullsbetennelse [:'(]Men når jeg gidder og støvsuge føles det ut som jeg har jogget sånn 2-3 km..Uff..

Syns det er tungt om dagen ja. Fikk jo vondt i ryggen bare av å bytte på senga her idag.
Men samboer er veldig flink og hjelper til med den ukentlige rengjøringen. Da tar vi det sammen. Han støvsuger og jeg vasker og tørker støv[:)]. Tørr ikke overlate vaskingen til han[:D].

Men har jo en hund som røyter noe forferdelig om dagen,så må støvsuges ofte her.
Noen dager støvsuger han og andre dager støvsuger jeg,alt etter formen egentlig. 

ORIGINAL: Vinglete Venupi

er det bare jeg som blir fysisk dårlig av å vaske og rydde huset for tiden?? Føler meg kvalm og kaldsvetter...puster og peser som ei okse osv. Å jeg er jo ikke noe stor og tung heller...uff nei det er skikkelig slit å vaske og rydde for tiden[&o]

Nei her er det akkurat det samme med deg som deg

var faktsik ganske flink onsdag som var :) ryddet, støvsugde og vasket nesten alt :) var bare tre rom som ble stående igjen, som jeg ennå ikke har tatt, fordi jeg har vært borte på dagtid :) men i dag har det blitt nye gardiner på stua :) (veldig fornøyd) og i morgen blir det vell litt mer vasking og sikkert støvsuging av hovedetasjen :) ja, det er et slit!! er ikke mye som skal til før jeg blir sliten, men drikker masse når jeg holder på og da kjenner i allefall jeg at energien holder lengre :)

jeg bor hos sviger i et par mnd, frem til fødsel, å slipper å gjøre noe som helst. Men jeg vasker klærne våre selv da, og støvsuger rommene våre, skifter på sengen osv.
Men jeg var inne i leiligheta og vaska ned badet på torsdag. Holdt på i to og en halv time, og var død etterpå.

ORIGINAL: BellaBonita

Peser og hveser som en hval selv! [8D]

Men husvask og rydding er noe jeg må ta, så da blir det heller ekstra mange pauser.. [:)]

Vasket badet igår...
... trodde jeg skulle dø.. [8|]

hehe! Signerer denne! Føler ofte jeg er døden nær...trenger ikke vaske heller forsåvidt..å gå opp trappa holder i massevis[:-]

hehe...godt å høre at jeg ikke er alene i alle fall[8D]
men ser det er flere av dere som fordeler vaskingen utover uken...så jeg tror jeg også burde gjøre det...det letter situasjonen litt i alle fall[:)]

Jeg har jo litt støv på hjernen, og gjør nok mye mer enn jeg burde, for jeg kjenner jeg blir helt uvel når jeg holder på....Og så klarer jeg ikke gi meg før huset er helt rent....Og da må jeg ligge på sofaen i timer etterpå....
Skal legge til at sambo er flink å hjelpe til, men jeg rydder liksom mest når jeg er alene på dagtid....

JEG VIL HA VASKEHJELP[;)]

Det går egentlig greit, selv om det ikke er det morsomste jeg gjør. Har vell på en måte fått en rutine på det nå, så da slipper jeg å ta alt på en gang. Det er enkelte ting som alltid blir prioritert foran andre ting.. Vasker feks heller stue, kjøkken og bad, enn soverommet vårt, hehe.. ( Der er det jo ikke folk[8D])

Jeg må jo nesten skryte over sambo også, han er ufattelig flink til å hjelpe til[:)]

Etter som vi flyttet i helgen er det myyyye å rydde her, burde vel strengt tatt ryddet litt nå [8|]....men det kommer flere dager. I morgen er det nedvask i fraflyttet leilighet, noe jeg ikke ser frem til, får heldigvis hjelp av søstra mi til det [:)]

ORIGINAL: Vinglete Venupi

Jeg har omtrent ikke pust, er tungpusta og åndenød. I et hus med fire halvetasjer blir det en del trappegåing og jeg er helt skutt når jeg har gått fra kjellerstua og opp i tredje.

Back
Topp