Vasking av utsyr..

Pivi

Elsker forumet
Nå har jeg begynt for fullt å gjøre klart til gullets ankomst. Maskina står ikke stille om da`n![:D]
Hvordan er det med dere? Vasker dere ABSOLUTT alt? Da tenker jeg på sånn som f.eks dyner og smekker?

Ja, jeg har vasket absolutt alt. Helt klar jeg nå. Nå kan han bare komme[:D]

ja , vaker alt, men jeg har en fra før, så denne gangen har jeg ikke store ting, klær har jeg vasket og tøyet til kurven men ikke mer. Tar det når vi kommer hjem[;)]

ja vasker alt.. klær,dyne, madrasstrekket og ytterklær hvis det blir nødvendig.. jeg er klar jeg nå!![:D]

Det har til og med jeg våget meg på å gjøre ...ellers er jeg typen som utsetter og utsetter ...
Jeg har vasket alt  jeg ...Men har ennå ikke somlet meg til å stryke de små plaggene ...

Jeg har vasket alle klærne, men lufter bare de nye dynene...
Hadde tenkt å bruke lang tid, og stryke alle klærne og virkelig kose meg med dette, men det fant jeg fort ut at ikke var noe vits i... Tror jeg hadde gitt opp etter første body!!! Så her er alt vasket og lagt pent og fint sammen i stellekommoden! [:)]

Hvor mange grader er det dere vasker dette på? Jeg har ikke begynt å vaske enda jeg....

vasker allt...(eller prøver..kommer nor nytt hele tiden..)

ORIGINAL: jealie24

Hvor mange grader er det dere vasker dette på? Jeg har ikke begynt å vaske enda jeg....

Det som kan vaskes på 60 grader vasker jeg på 60 grader (og det gleder mesteparten)!

ORIGINAL: Smiley80

ORIGINAL: jealie24

Det som kan vaskes på 60 grader vasker jeg på 60 grader (og det gjelder mesteparten)!

Resten på 40 grader...

ORIGINAL: Smiley80

Jeg har vasket alle klærne, men lufter bare de nye dynene...
Hadde tenkt å bruke lang tid, og stryke alle klærne og virkelig kose meg med dette, men det fant jeg fort ut at ikke var noe vits i... Tror jeg hadde gitt opp etter første body!!! Så her er alt vasket og lagt pent og fint sammen i stellekommoden! [:)]

signerer all infon her!

Absolutt alt er pakket og klart. Alle klærne er stryket, slik at du er myke.

Jeg å har vasket alt nå,så nå ligger klærene fint smmenlagt i skuffen!Så nå er det bare å vente på at den lille skal komme![:D]

ORIGINAL: *marihøna*

ja vasker alt.. klær,dyne, madrasstrekket og ytterklær hvis det blir nødvendig.. jeg er klar jeg nå!![:D]

signerer

Har ikke vaska nye smekker, og dynene lufter jeg bare..
Men litt klær må jo vaskes, da [:)]

Vasker alt jeg[;)]
Jeg vasker alle klærne på høyest mulig temperatur, med forvask. Dynene er også vasket. Alle håndklær, kluter og sengetøy vasker jeg på 60grader, to ganger[8D] -her skal det ikke være kjemikalierester nei!![;)]

Har vasket alt jeg også. Har bare å stryke klærne. Det skal jeg gjøre i morgen, etter at jeg har henta en komode som jeg skal få[:)]

har vaska kler og sengesett og håndkler. dyner har i dag hatt seg 10timer med sol og frisk luft, vasker ikkje dei. tenkte at eg skulle stryke sengesetta, sånn at de er pene til første bruk..[;)] bodyer og klær generelt blei så fint og mjuke at dei gjere eg ingenting med. trur eg hadde blitt gretten av å stryke dei altså..[8|]

Jeg HATER vanligvis å stryke ...men strykingen av lillegutts klær gleder jeg meg faktisk til ...[:D]

Back
Topp