Vasking av tekstiler..

Snufla

Elsker forumet
Har dere startet å vaske tekstiler??

Føler selv det er litt tidlig, men har noen andre startet?? Hadde jo vært deilig å få det gjort, men er jo fortsatt over 9 uker til termin..

Må jo vaske saueskinn og dyner etc etter storesøster også.. Mulig jeg starter med det først og legger i ett skap.. Hmmmm, vil jo ikke at det skal støve ned :p

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Kommer ikke til å starte før etter uke 33 når vi har kommet hjem fra kjærestetur... Da skal alt gjøres klart :)

Jeg har vasket en del.. Hadde ikke tålmodighet til å vente lengre :P Pluss at jeg har litt mye å gjøre etterhvert så da ville jeg ha det gjort nå ;)

Har vaska sengetøy og kluter. Har igjen å vaske klær og alt av tøybleier (det blir endel vask). Tenker å ta det litt nå og da framover. Av klær er mesteparten av det jeg har kjøpt egentlig ikke nødvendig å vaske (ikke kjemisk behandla), men har også arva masse som må tas. Har kjempelyst til å vaske og re opp i seng / kurv / vogn, men det er jo for dumt at det blir stående og støve ned også... skal prøve å vente til helga jeg går ut i permisjon - straks bare fire uker til:)

Har vasket sengetøy, dyner og de to minste str. (50 og 56). Er sykemeldt med bekkenløsning og vet ikke hvor mye lenger jeg klarer å gjøre oe som helst... Har en treåring å ta meg av også. Alt ligger i en nyvasket kommode, så tror ikke det blir så støvete på 7-8 uker...

Usikker altså. Alt står i poser enda. Må vaske klær, tepper og sengetøy. Dynene er nye, så de skal jeg bare lufte litt.. Tror jeg kommer til å vente til uke 36, 37, 38.. :P

Haha eg leste testikkler:p hehe men tekstiler ja.. eg har vaska alt i str 44-56 og litt sengetøy og tepper:) greit å ha begynt:)

Haha eg leste testikkler:p hehe men tekstiler ja.. eg har vaska alt i str 44-56 og litt sengetøy og tepper:) greit å ha begynt:)
Oi. Har du klær i 44? Fått beskjed om at h*n blir liten eller? :)

Høres ut som mange har startet litt. Må nok begynne jeg og da etterhvert. Satse på at det blir over påske kanskje. Vi har en del husprosjekter som sikkert burde bli gjort først. Men med bekkenet mitt så bør jeg nok ikke vente alt for lenge heller..

Haha jeg leste overskriften SKIKKELIG feil :) :)

Holder på å pusser opp barnerom, har innebygd klesskap der, så får ikke lagt inn klærne før om en stund.. Så venter litt til :)

Haha jeg leste overskriften SKIKKELIG feil :) :)
HA ha ha ha ha ha.... MEEEEEE TOOOOOO!!! Det morsomste er jo at jeg HAR jo faktisk tenkt på at hvorsan er det å vaske den som er utover, iom at jeg er vandt til at "den" går innover :P Så jeg ble MED EN GANG meget innterresert :smiley-ashamed005 :laughing025

MEN når det er sagt så har jeg idag begynt å vaske TEKSTILER, og kjøpte vaskemiddel og "tennisballer" for dundynene Mina hadde i dag, og skal vaske de i morgen tenkte jeg :flower >Fant også ut at vi ikke har sommerdundyner i 65*80 og 80'100, så det fikk jeg kjøpt meg på jobb i dag =) Princess får inn en ny type (ny innpakning) på barnedynene så de selges nå med 30% avslag (er ikke sikker på sommerdynene, men vinterdynene er ihvertfall på salg) ... Bare et lite tips til dere som ikke har fått kjøpt enda :glasses9

HA ha ha ha ha ha.... MEEEEEE TOOOOOO!!! Det morsomste er jo at jeg HAR jo faktisk tenkt på at hvorsan er det å vaske den som er utover, iom at jeg er vandt til at "den" går innover :P Så jeg ble MED EN GANG meget innterresert :smiley-ashamed005 :laughing025

MEN når det er sagt så har jeg idag begynt å vaske TEKSTILER, og kjøpte vaskemiddel og "tennisballer" for dundynene Mina hadde i dag, og skal vaske de i morgen tenkte jeg :flower >Fant også ut at vi ikke har sommerdundyner i 65*80 og 80'100, så det fikk jeg kjøpt meg på jobb i dag =) Princess får inn en ny type (ny innpakning) på barnedynene så de selges nå med 30% avslag (er ikke sikker på sommerdynene, men vinterdynene er ihvertfall på salg) ... Bare et lite tips til dere som ikke har fått kjøpt enda :glasses9
OH, MY, GOD :D ja, ja, bra jeg står for kveldens underholdning...

Apropo innovertiss og utovertiss så er jeg egentlig mest spent på hvor mange stråler jeg får i trynet før jeg lærer.. Har jo også jente og skal få gutt :p

Vi får hu
OH, MY, GOD :D ja, ja, bra jeg står for kveldens underholdning...

Apropo innovertiss og utovertiss så er jeg egentlig mest spent på hvor mange stråler jeg får i trynet før jeg lærer.. Har jo også jente og skal få gutt :p

ske å legge en klut over tissene deres, så kanskje vi er safe ;) hehehe

Nei har ikke begynt enda,men tenkte å besynne snart....
Når formen er bedre:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp