vasking av komfyr

Nøtta

Elsker forumet
hvor ofte vasker dere komfyren innvendig?
 
Tra la la..... Husker ikke sist....Tra la la.... Lister meg stille ut igjen jeg
 
hmm faktisk aldri... Den nye komfyren har pyrolyse så den ordner det selv.[8D]
 
æhh...vas-...vaske komfyr sa du [8|] *kremt* ...jegskalbare.......... ....CIAO
 
Eeeh, et par ganger i året kanskje.[8|]
 
Men jeg tror jeg er litt lur da, for jeg bruker å ha den ene stekeplata i bunnen i ovnen, så den samler opp brente smuler, ost, saus osv, så tar jeg den ut å vasker den ca 1 gang i uka.[:D]
 
Når det trengs!!!


Bruker bare kaldt vann jeg!! Ingen såpe!!!!
 
Godt å høre at ikke alle vasker den hver uke da:)
vaska den i dag og da var det egentlig en stor jobb med rist, plater og alt innvendig...så jeg tenkte kanskje jeg var av de sjeldne som bare gjorde det et par ganger i året jeg....men det var visst flere:)
 
Vasker den til jul..
 
Den er så ny at jeg har ikke vaska den enda[;)]

Men hva brukere dere å vaske den med?????
 
ORIGINAL: Mesaana

Eeeh, et par ganger i året kanskje.[8|]

Men jeg tror jeg er litt lur da, for jeg bruker å ha den ene stekeplata i bunnen i ovnen, så den samler opp brente smuler, ost, saus osv, så tar jeg den ut å vasker den ca 1 gang i uka.[:D]

 
Smartingen!! [;)]
 
Vasker inni med en klut, bare raskt over det verste kanskje 1 gang i måneden, men det er fordi vi har ganske ny komfyr, og det er så herlig at den ikke er full av skit...
 
Kan den vaskes inni? [:D]
 
Min er grønn, fra forrige årtusen og er selvrensende [:)]
 
Back
Topp