• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Vasking av klær

augustbaby16 <3

Blir kjent med forumet
Hei :)

Tenker å begynne å vaske og legge på plass babyklærne, og lurer på om jeg bør bruke et annet vaskemiddel enn vanlig OMO?

Vi bruker Omo normalt, men har kjøpt inn Neutral for å bruke til alt som skal vaskes til mini:)

Har en Miele vaskemaskin der vaskepulveret er integrert, men bruker neutral skyllemiddel.. Liker ikke at det lukter så mye parfyme av babytingene, babylukt er mye bedre! :)

Neutral vaskemiddel og skyllemiddel har vi byttet til nå alle tre :-)

Vi bruker kun Neutral her i huset, både til voksne og barn. Og aldri skyllemiddel. Men sånn var det lenge før det kom barn også da.

Jeg har kjøpt Blenda sensitiv ned baby på. Regner med det er greit :)

Vi bruker kun Neutral her i huset, både til voksne og barn. Og aldri skyllemiddel. Men sånn var det lenge før det kom barn også da.
Har vurdert å gjøre dette men fortsatt ikke gjort det... Vet egentlig ikke hvorfor. Kjøper Blenda av gammel vane...

Når det gjelder tøymykner så bruker jeg alltid det... Nesten litt kronisk avhengig kjenner jeg... Klarer rett og slett ikke å huske hva vi gjorde da Jr var liten... Men kan ikke skjønne at jeg brukte tøymykner på hans klær...

Back
Topp