Vasking av klær

Jeg blir så glad av å lese slike poster :p

Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg åpner skuffene og ser på klærne. Lukker skuffen og går vekk :P

Haha!

Må sortere etter str, vaske etter farger å brette?! Nei vettu hva:P det får vente haha!

Jeg åpner skuffene og ser på klærne. Lukker skuffen og går vekk :P

Haha!

Må sortere etter str, vaske etter farger å brette?! Nei vettu hva:P det får vente haha!

Jeg sorterte vekk etter størrelse etter storebror. I plastkasser, godt merka ;) jeg har plukka ut alt av gutteklær og lagt tilbake alle klærne i kassene :p tenker ikke å vaske noe før i februar :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tenker jeg begynner å vaske i midten av januar jeg. Vet det ikke er tilfelle, men hadde jeg vaska nå, så hadde jeg følt det ble støvete igjen til februar. :rolleyes: god grunn til å utsette det litt til. :p

Jeg åpner skuffene og ser på klærne. Lukker skuffen og går vekk :p

Haha!

Må sortere etter str, vaske etter farger å brette?! Nei vettu hva:p det får vente haha!

Hahaha!!!
DET kan vente! Er tross alt 7 uker til termin :-p
Sånn tenker jeg og har tenkt i mine to tidligere svangerskap også hele veien. Resulterte i at ingenting var klart når vi fikk lillebror i fjord. Var likevel ikke noe problem haha for mannen fikset det nødvendige når vi var på barsel.
Jeg lærte ikke da heller så ingenting er klart tiø lillesøster som kommer heller Hehe annet enn noen få susselige rosa antrekk som ikke er vasket og som sannsynligvis ikke blir det på lenge :-p

Hahaha!!!
DET kan vente! Er tross alt 7 uker til termin :-p
Sånn tenker jeg og har tenkt i mine to tidligere svangerskap også hele veien. Resulterte i at ingenting var klart når vi fikk lillebror i fjord. Var likevel ikke noe problem haha for mannen fikset det nødvendige når vi var på barsel.
Jeg lærte ikke da heller så ingenting er klart tiø lillesøster som kommer heller Hehe annet enn noen få susselige rosa antrekk som ikke er vasket og som sannsynligvis ikke blir det på lenge :-p
2 mnd til termin i dag så vil nok se litt på klærne en god stund til :P lol!

Har ikke tenkt å begynne med det før i midten av janaur, når permisjonen min starter... ;)

Back
Topp