Vasking av hus, skjema?

Cassandra smartrompe

Elsker forumet
Er det noen her som bruker noe skjema når de vasker huset? Ting som skal gjøres på hvilken dag etc. Høres kanskje rart ut, men jeg er så glemsk av meg, så vurderer faktisk å lage et slikt skjema slik at både jeg og gubben vet hva som skal gjøres og når. Om noen har laget et slikt skjema, dele med meg? [:D]

ikke noe liste her nei.. tar det på feelingen[;)]

Jeg hadde det en stund, for å komme inn i en rutine, da skrev jeg opp en ting for hver dag som skulle gjøres, feks
Mandag- støvsuge
Tirsdag- vaske bad
+++

Jeg har alltid gulvevask og støvtørking på søndager, når mannen kan ta guttungen, og det funker fint for oss[:D]

Også tar jeg meg selv i nakken maaange ganger i løpet av dagen, og rydder smått hele tiden. Så lenge det er tåelig ryddig, så føles det mye bedre...
Lykke til[:D]

Skulle ønske jeg hadde det, for her blir det til skippertak en gang iblandt. SLITER med å få meg til å starte....[&:] Så når det ser bomba ut her, må jeg bare kaste meg i det...

Taakk! Har helt støv på hjernen nå som jeg er så nær å føde... Vil gjøre mitt ytterste for at lillegutt skal leve i rent hus, og da gjelder det vel bare å komme inn i en god rutine tenker jeg :)

Nei, støvsuger, ryddar og gjer husarbeid etter kvart slik at det aldri hopar seg opp. Vaskar og turkar støv i heile huset kvar fredag. Orkar ikkje å ha rot , då blir eg grinete.

jeg har vaskedame som tar alt en gang i uka. vaskemaskinen går døgnet rundt så den husker jeg....

Ja, jeg har en liste som jeg går utifra...

Bare skrevet ett enkelt oppsett på exel... Klær/sammenbretting/oppvask/rydding er jo slike ting som kommer hver dag...
Så er det feks og legge ut golvvask tirsdag og fredag og bad/toalett ondag/lørdag feks...osv[:)]

ORIGINAL: MammaMia98

jeg har vaskedame som tar alt en gang i uka. vaskemaskinen går døgnet rundt så den husker jeg....

Hørtes digg ut... kan jeg spørre hvor mye dere betaler?

Nei, her trengs det ingen liste til vasking. Men derimot til handling for der er jeg veldig glemsk[:)]

ORIGINAL: et_lite_vesen

Yup. svigermor har laget et slikt til meg, og selv sophie har begynt å følge det [:D]

Ja ja, hadde min prøvd på det så vet jeg helt ærlig ikke hva som hadde skjedd... Hadde nok mest sannsynlig krøllet det sammen i en ball og trykt det langt nede i matgapet hennes..

jeg lager meg en ryddetråd på interiør forumet[8D] da får jeg liksom mer oversikt over hva som skal gjøres + det er litt mer motiverende når det er flere som henger seg på tråden og rydder[8D]

Back
Topp