vasking av hodet

Lykke!

Forumet er livet
Sara har så mye talg(heter det det?) i hode bunnen åssen tar dere bort det?Husker ikke åssen jeg gjorde det med emilie når hun var liten vil ha det bort før dåpen[:D]

dette høres grisete ut, men jeg smørte hode bunnen hennes godt med A-krem. Sara hadde masse talg i hode bunnen. men hun ble kvitt det 3 dager etter jeg begynte å smøre.

Takk...a-cremen står på badet så det skal jeg prøve i kveld etter badet

Det er den gule belegg dere snakker om?  Jeg bruker å smørre med matolje 1t før bading og etter badet, tørker jeg godt der det er belegg.. hjelper det og..

me lillebroren min (han hadde MASSE) så hadde vi matolje i hodebunnen hannes på kvellen å kok på ei hue å lot han ha d i over natta så vaska vi d bort på mårran (pella litt å sia han hadde så masse)

Pellefrik jeg..

Jeg og[:D]

jeg kjøpte salisylsyre på apoteket...smørte på før hun la seg for natta...gikk ikke mange kvledene før det var helt borte..

Vi har brukt soyaolje i hodebunnen på kvelden. Masssere inn masssse, så søv han med lue på, om mårran har æ i litt mer olje som virke mens æ stelle han, og så grer æ til slutt bort det meste.

husk å sjekk om barnet deres blir kaldt dersom dere bruker olje! HS sa at de kunne lett bli det.. smør inn olje, la det virke i ett døgn, skap bort og vask håret var hennes råd. Viss det er ille kan man bruke (vet ikke hvordan det skrives..[8|]) acetylsalesyl på apoteket (litt sterkere)

Back
Topp