vasking av dusjen * hvor oftE?? *

litlpia

Glad i forumet
ja...det lurer jeg på idag...[;)]hvor ofte vasker/skrubber dere dusjen deres?? og med hva..?? [:D][:D] imorgen skal vår tas.....en stund siden sist siden formen min ikke er god,men...nå må den tas!!

vasker den engang i uka men spyler av den hver gang eg har dusjet..
pleier bare og bruke jif

ææææsjjj! Jeg skulle i teorien gjerne gjort det 2. hver uke - men det blir mer sånn 1 gang i mnd +[&:] ER det VERSTE![:'(]

vi prøver vær uke.. men blir noen ganger mer i mellom.. 

Her er det fast badevask en gang pr uke. Jeg kaster opp av møkkete bad. [:'(][:'(] Bruker Jif baderom og klor.

JIF en to ganger i mnd, og vasker skikkelig med dampvasker 4 ganger i året.

En gang i uka, på fredags formiddagen da jeg har lille storvasken[:)]
Da tar jeg Jiffen på alle dusjveggene.
en fredag i mnd har jeg storvasken, og da tar jeg vegger og tak i alle rum og inni alle skap(ja, jeg er psyko)
I tilegg til støvtørk, støvsug, og vasking av gulv

Slenger i en god skvett klorin en gang i uka ca, da blir den hvit og fin i bunnen..ellers sprayer og gnir jeg over stadig syns jeg, får det aldri pent[>:]

jiff og nal vær 14ende dag for og ta alt av vann merker...

klor 1 gang i uken eller no, tar det "sammen"med en dusj[8D]

1 gang i uka, me salmiakk og grønnsåpe.....

ORIGINAL: Miss Fat

Hva bruker dere klorin til? For å få rene hvite fliser eller?

Jeg har det stort sett meget rent hjemme, men aldri brukt klorin til å vaske bad...

vet egentli ikke for og være helt ærlig...
men har en følelse av at det blir ekstra reint og får tatt bakteriere i krinkler og kroker.... bruker bla q-tips og tannbørste med klor for og ta de kantene og det gule i skjøyten på dusj kabinettet...

Ofte, når jeg gidder.. Blir vel 1gang i uken+. Bruker klor, til alt på badet :)

Vasker den ordentlig ca 1 gang i uka, men vasker over badekaret hver gang før vi bader! [:)]

Jeg har det stort sett meget rent hjemme, men aldri brukt klorin til å vaske bad...

Klor skal vel være bakteriedrepende eller noe sånn...
Jeg bruker klor på servanten (setter på vasken og har i litt klor når det er vann i. Så vasker jeg nedi vasken og på benken) og en skvett i do også.

Øøøh, ja, det var det...[X(] Må vel ta den i morgen.. *kremt*
Bruker en eller annen rosa spray. Funker som gull!

Klor desinfiserer, altså fjerner alt av bakterier [:)] Har ei sprayflaske, med blanding av vann og klor. Tror det står på Klorflaska hvordan man blander..

Vasker dusjen hver gang den er brukt. Med Jif og klut [:)]

ORIGINAL: Labambie

Her er det fast badevask en gang pr uke. Jeg kaster opp av møkkete bad. [:'(][:'(] Bruker Jif baderom og klor.

Samme her, men bruker også domestos og tannbørste i kroker og kriker. Vi har steamdusj, ALDRI mer steamdusj sier nå jeg! [&:]

hver gang jeg dusjer

Back
Topp