Vasking av babytøy!

I kveld blir første babyvaska satt på:) det er sååå motiverende å se at termin sakte, men sikkert nærmer seg:) hadde sååå mye jeg rett og slett hadde glemt bort av klær som jentungen brukte som babiss. Blir nesten på gråten av hvor mye søtt ho egentlig brukte som blir så fort vokst ut av..

Her fikk jeg det for meg idag og har nå på 4 maskin ;-) så koselig med det hengende på stativet. Så er det hvertfall klart ;-) sengetøy, kosekluter, gulpekluter å masse klær (sier mannen) så det er veldig godt å få det i orden :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Noen som vet om man kan ha tøymykner i??:-p

Jeg bruker tøymykner, men har da brukt uten parfyme...

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg bruker tøymykner, men har da brukt uten parfyme...

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
OK, for jeg har hekta på den soft, blå:-p Men da kan man kanskje ikke bruke denne? Da må jeg jo faktisk vaske bebis klær for seg:-p

OK, for jeg har hekta på den soft, blå:-p Men da kan man kanskje ikke bruke denne? Da må jeg jo faktisk vaske bebis klær for seg:-p

Det finned mange barnevennlige tøymyknere. De er ofre merket allergivennlige. Er usikker på soft nå, men vi har begynt å hamstre på salg, og gar nå tre forskjellige merker, alle barnevennlige.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Samtidig kommer vi nok til å tromle babyklærne, for vi har verken plass eller tid til å vente på at lassene skal tørke på stativet, og da er tøymykner ikke like nødvendig

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Her er alt vasket,stryket og lagt i skapet;) så koselig og åpne dørene i skapet og se på de søte fine klærne som ligger der og venter:)
Mamma kom med strikketøy\hentesett i forrige uke og hun hadde strikket 3 sett og ett babyteppe...ELSK:) så spent på den lille i magen:)

Back
Topp