Vasking av babytøy!

Curly79

Elsker forumet
Mailykke <3
Junibollene 2023
Jeg fikk det plutselig for meg at jeg skulle vaske babytøyet nå! Er jo litt tidlig, men såååå koselig å se det henge der på snøren!!

Gleder meg til jeg også skal gjør det ;) tenkte å begynne i månedsskiftet av mars/april, siden da burde sykehusbagen vær klar :)

Haha! Jeg er nesten ferdig :) tidlig ute, men sparer ikke på arbeid til rett før termin. For da skal jeg slappe av :)

Har vaska alt ferdig for lengst, så lufter jeg alt skikkelig når terminen nærmer seg :)

Sent from my iPad using Tapatalk

Vasket 160 plagg. Har igjen 2 maskiner av det vi har fått i det siste, tror jeg tar dette i løpet av mars. Huff, trangt i klesskapet alt. Enda skal vi ha babyfest om 14 dager :p

Tror jeg har helt passe mengde med klær i 56. Er bare den str jeg har vasket nå... Har fått litt tøy og kjøpt litt! De andre str vasker jeg litt senere. Har jo 4 andre i huset som også vil ha rene klær ;-)

Jeg har vasket alt av tekstiler nå, og pakket vekk i poser. Tenkte også å bare henge til lufting når det nærmer seg termin:) ble 3 maskiner, men da var 1 med sengetøy,kluter mm og 1 halv med ull:) jeg har noe i str 50, en del i 56 og 62, og deretter noe opp mot 74:)

kommer dere til å vaske babyens tøy sammen med resten av de i huset sitt de første månedene? For min mormor lærte mamma at de første 3 månedene så burde alt til babyen vaskes for seg.... så det har mamma gjort. :P

Jeg vasker for seg selv, da jeg bruker høyere temp og annet vaskemiddel enn det øvrige:)

Vil tro jeg vasker de for seg selv. Vasker mine klær separert fra hans klær allerede og håndklær og felles ting for seg. Hans klær er så store i forhold til mine, at jeg hadde aldri fått vasket mine klær vist ikke, pluss de må vaskes litt "hardere" enn mine med at de lukter MANN :P håndklær og slikt koker jeg og noen av klærne mine går jo på finvask.
Så dermed blir det nok lettere å separere ut babytøy for seg, da vil det alltid være rent tøy til henne ;)

Vasker for seg selv de første gangen, men det blir å vaske det sammen med resten av familien. Vi blir fem stk som alle trenger rene klær til enhver tid, så da må vi vaske sammen!!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

hehe, klør det i fingrene ;) mener på jeg tok og vasket tøy og tepper7sengetrekk osv de siste ukene :-) sammen med vaske illa :-) vasket i alt før de kom :) Bare greit og ha orden og rent til de kommer :) Har mye og gjøre før termin, men helsa er ikke enig :( Har 2 barn og ta meg av og vist jeg tar et tak i og ordener litt av det jeg skal, igger jeg rett ut etter noen timer, og er ikke gøy og skal være såå sliten når det er tid for og lage middag og kveldsstell på barna ;)

Hadde vaske-raptus for flere uker siden, og alt ligger brettet i kommoden. Det har blitt litt shopping etter det, men lurer på å vente med det, for det er såpass store størrelser at det ikke trengs på en stund.

Jeg vaska alt på 40 grader og tromla det.

Back
Topp