Vasking av babytøy

Vasket alt av babytøy jeg og det ligger klart i skuffene. Vil være ferdig med det i tilfelle bebis melder ankomst før termin :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Absolutt alt er vasket, brettet og lagt i hyllene sine :D Det er den koseligste kleavasken jeg noen gang har tatt :D
 
Vasket alt av babytøy jeg og det ligger klart i skuffene. Vil være ferdig med det i tilfelle bebis melder ankomst før termin :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Samme her :) og har pakket til babyen to ganger. Først prematurklær, og igår byttet jeg de ut med litt større klær :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det har jeg tenkt å bruke de tre ukene før termin av permisjonen til, så nei. Må jo ha noe å drive med da også, og har ingen tro på fødsel før tida...
 
alt er vaska og sortert i størrelser og lagt i skuffene, fikk 3 poser med arve klær fra min søster i dag så er ikkje ferdig med alt :p hver gang jeg har kommet igjennom alt jeg har fått kommer det mer :p hun kommer ikkje til å ha mangel på noe klær ;)
 
Jeg har ikke vasket noe enda. Tenkte snart jeg skal ta meg en tur på loftet og sortere litt, men kommer nok til å vente ei stund til før jeg begynner å vaske og gjøre klar noe særlig:)

♡ appen ♡
 
jeg har ikke fått klærne i hus igjen enda en gang jeg, står fortsatt nedpakka hos svigerinna mi som lånte dem etter at storebror var vokst utav dem :p merker at jeg tar det veeeeeldig med ro, hihi ;)
 
Back
Topp