Vasketips?

sollvi

Forelsket i forumet
Hvordan få håndklerne/hånddukene myke? Har prøvd all slags tøymyknere, men likevel blir de stive som sandpapir...[&:] Har det noe med hvordan man tørker de? Trenger tips...

vi tørker de i tørketrommel, da blir de kjempemyke[;)]

ORIGINAL: Lillejenta19

Oss som ikke har tørketrommel da???

Tørketrommel [:D] Vi har alle babyhåndklene i tørketrommel. da blir de skikkelig myke og gode. [:D]

nye hånduker[:D][:D]

jeg bruker blenda tøymykner med aloe vera å har myke håndkuker[:)][:)]

ORIGINAL: Shaanett

ORIGINAL: Lady m/ Baby

Jeg har oppdaget har jo lengere jeg lar klærne henge på snora etter de er tørre, jo stivere er de..

Jeg hang de opp før, brukte da softlan sin tøymykner og lot de ikke henge så lenge.. Blir stivere jo lenger de henger.. Men jeg var ikke plaget at de ble så stiv..

Hos oss tar det 3 dager for å få tørket klær, så det er ikke rart at handdukene blir stive [&:]

ORIGINAL: Ida&Linn

Tørketrommel [:D] Vi har alle babyhåndklene i tørketrommel. da blir de skikkelig myke og gode. [:D]

Jepp[:D]

tørketrommel, dersom du ikke har det så prøv å tørk de i stua der det sannsynligvis er varmest...

ORIGINAL: Mamman til Freja

ORIGINAL: ~Lisbeth83~

nye hånduker[:D][:D]

jeg bruker blenda tøymykner med aloe vera å har myke håndkuker[:)][:)]

Hey, singel jeg, hvor får du tak i de?? 

*fnis* går litt fort i svingene[:D][:D]

Masse skyllemiddel, tørketrommel eller stryking. Stryker du de blir de ikke såå myke, men det hjelper da en del[:D]

eg sentrifugerer klærne en ekstra gang før eg henger di opp.da tørker di fortere[;)] da henger di en dag så er di tørre.

Back
Topp