Vaskeromsinnredning!?

feb&mars

Elsker forumet
Vi holder på å skal tegne vaskeromsinnredning. Lurer litt på IKEA sin Åpplad (som egentlig er en kjøkkeninnredning) Noen som vil vise sin?! Trenger tips ;) Tenker å ha vaskemaskin/tørketrommel i arbeidshøyde og laang arbeidsbenk[;)]

Jeg har intet sånt ennå men jeg ser for meg akkurat det samme som deg når jeg får tid til å ta vaskerommet[8D].

Da skal jeg ha stor rulleskuff under både vaskemaskin og tørketrømmel, disse blir skittentøy for farget og hvitt vask. i en lukket hylle ovenfor maskinene har jeg vaskemiddel og lignende.
Innesnorene vil jeg beholde så dette må jeg få plass til på den korte veggen min bak døren[8D] (ganske sikker på at det går).
Vasken ligger under snorene og der skal jeg ha arbeidsbenken, fra vask til omvendt vegg[:)].

Lurer også på å lukke arbeidsbenken med skap sånn at jeg kan ha støvsugeren og andre vasketing inni der[:D]

Takk for svar, hvor stort er vaskerommet deres!? Våres er ca 15kvm...ser for meg noe lignende som du forteller..men med store skittentøyskurver, sånne doble hvile fra ikea som jeg skriver kulært 40 grader, kulørt 60 grader, hvitt 40grader og hvitt 60grader feks..[8D]

ORIGINAL: juliann

Takk for svar, hvor stort er vaskerommet deres!? Våres er ca 15kvm...ser for meg noe lignende som du forteller..men med store skittentøyskurver, sånne doble hvile fra ikea som jeg skriver kulært 40 grader, kulørt 60 grader, hvitt 40grader og hvitt 60grader feks..[8D]

Hmmm... vårt er sikkert ikke mer enn 10 - maks! Men jeg tror jeg skal få det til sånn som jeg ønsker[8D]. Hvliken skittentøyskurver er det du er snakker om? Hørtes genialt ut faktisk[8D]

Back
Topp