Vaskerom

Leia18

Elsker forumet
JuniJubel2021
Enda et ikke-babyrelatert spørsmål [emoji16]
Er det noen her som har vaskeromsløsning fra ikea?
Vi skal pusse opp vaskerommet og har ganske god plass til benkeplate i en U med skap/skuffer under, et høyskap og noen hyller eller skap på veggen over. Skal også ha disse tørkesnorene som man hever og senker fea taket [emoji5]
Tenkte i tillegg å ha vaskemaskin og tørketrommel under benkeplata, men er det noen som har dem oppå en benk? Høres ganske digg ut å slippe å bøye seg ned [emoji56]
Legg gjerne ved bilder [emoji1]
 
Høres ut som et drømme vaskerom :) her har vi vaskemaskin og tørketrommel på badet. Det er ganske fullt der fra før.
 
Så mange gode idéer man får av dere. :) :Heartred
 
Jeg har bare skittentøysskap fra IKEA. De er geniale. Har fire stk på vaskerommet til skittentøy og to i kjøkkenboden til tomflasker, papir og plast.
De ser veldig geniale ut! Men vi har vindu på største delen av veggen der vi skal ha skittentøysoppbevaring, så da har vi ikke plass til høye skap der :/
 
Høres ut som et drømme vaskerom :) her har vi vaskemaskin og tørketrommel på badet. Det er ganske fullt der fra før.
Det blir ganske bra ja! Har levd med kun vaskemaskin og klestørk i hele stua/kjøkken i 3 år, så er skikkelig deilig å få et eget rom!
 
Det blir ganske bra ja! Har levd med kun vaskemaskin og klestørk i hele stua/kjøkken i 3 år, så er skikkelig deilig å få et eget rom!

Det skjønner jeg godt. Jeg drømmer om hus med minimum 4 soverom, 2 bad, vaskerom, stor stue og kjøkken.
 
Er det vi har tenkt på og! Også har dere vaskemaskin og tørketrommel oppå benk :woot: Er du fornøyd med det slik? Syns det ser så digg ut å få de litt opp i høyden :happy:
Ja det ble en helt annen hverdag. Vi fikk en på kjøkkenavdelingen til å hjelpe oss og tegne det med tanke på hva man bør tenke på og ha av plater og skap[emoji4]
 
Vi pusset også opp et ganske stort vaskerom med kjøkkeninnredning. Endte ikke opp med IKEA sin men tipper det vil fungere fint! Veldig fornøyd vi!
 
Vi har kjøkkeninnredning fra HTH på vaskerommet, satt opp med "kapp" fra kjøkkenleverandør til benkeplate, så i betalte en slikk og ingenting for den. Veldig fornøyd.
 
Vi har også fra ikea men ikke oppå benkeplate. Vi har vask og tørk under, og så har vi kjøkkenskap i høyglans som overskap[emoji5]. Ikke så god plass her da men det funker supert. Stelleplassen til lillesøster blir oppå benkeplata[emoji178]
IMG_0732.JPG
 
IMG_3454.JPG

Her er vårt fra da det ikke var heeeelt ferdig. Vaskemaskin og tørketrommel hører til inni det store hulrommet. Sentralstøvsugeren bor i høyskapet. Strykebrettet kommer ut av øverste skuff. Vasken, teknisk etat, skittentøysluken og sorteringssystemet mitt for skittentøy er utenfor bildet/på andre vegger...
 
Back
Topp