Vaskerom

*Mammatil2gull*

Forelsket i forumet
Kan eg få se bilder av vaskerommene deres??? [:)]

eeehhh... nei! [:D]

hehe... joda, må bare få ryddet litt å ta bilde .. [;)]

w0w, så koselig vaskerom!! Hva har du oppi di kurvene på benken? [:)]

ORIGINAL: SleepingBeauty

venter i spenning [:)]

ORIGINAL: *Mammatil2gull*

w0w, så koselig vaskerom!! Hva har du oppi di kurvene på benken? [:)]

skitne truser[8D] hehe! det er skittentøyskurver, så har jeg hengt på to lapper, en med 60grader og en med 40 [:D]

mommy_to_be

du har tøymykner e.l i de ikea-flaskene du?? Det var utrolig smart og dekorativt!!! Jeg kupper den! [:)][:D]

Her er mitt, lite men off så praktisk!!!

kjøkken skap i børsta stål , regne med flere syns det er ugly men jeg liker industri ...hehe ser ut som kjøleskap på vaskerommet da

ungene har fått hver sitt skap , vanlig klær nede og så legger jeg arveklær som de skal bruke i framtiden øverst i skapet

fant bokstaver som brukes på bil

har ikke vasket da bildene ble tatt så mye kladde merker , det kule er at man kan bruke maGNETER PÅ SKAPDØRENE

Sånn ser vaskerommet mitt ut pr.dagsdato. Det er ikke pusset opp siden huset blei bygget i 1986 så det er ikke akkuratt lekkert,men praktisk[:)] Gleder meg til og pusse det opp så det blir litt mer trivelig der inne, og til tørketrommelen er på plass[:D]

venter i spenning [:)]

Her kommer det noen bilder som jeg lovet deg... [;)]

Trangt vaskerom, men plass til mye...
Her ser du vaskemaskinen min under en god og stor benkeplate
og "ren"-kurven min, klar til å slenge oppi neste rene vask.. [:)]

Her er det ene tørkestativet mitt,
må ha vegghengt da jeg jeg har utrolig liten plass.. Har 2 slike hengende..

Smart med skaper på vaskerommet... [;)] Masse plass til MASSE ting man ikke har bruk for.. !?
Her oppbevares også vaskemidler etc..

Her ser du både strykebrett og støvler og arbeidsklær,
ALT mulig oppbevares på mitt vaskerom.. [:D]

Vinduskarmen brukes til visne blomster som håpes og komme tilbake... [8D][:)]

Jeg får ikke dette bilde greiene til jeg!! Hva gjør jeg galt!? [8D][&:]

mommy_to_be

du har tøymykner e.l i de ikea-flaskene du?? Det var utrolig smart og dekorativt!!! Jeg kupper den! [:)][:D]

takk! [:D] jepp, tøymykner og gulvsåpe[:)]

hmm.. bruker du den der imageshake eller hva det heter? [8D]

hmm.. bruker du den der imageshake eller hva det heter? [8D]

trykker på den knappen helt til høyre i verktøylinjen, AddImage ... Skal legge inn en adresse etter http://
det står enter image URL: Men jeg finner ingen URL adresse på bildene mine... Jeg har lagt inn filnavnet på bildene, men kommer bare opp slik som du ser i mitt forrige innlegg...

Her er vårt vaskerom:

Varmtvannseberederen er gjemt
                                                                                         bak en bambusvegg jeg kjøpte
                                                                                             på Ikea for ca.2 år siden!

Har en liten bod som er i sammenhenge med vaskerommet, men den skal vi snart slå i sammen med et gammelt kjølerom og lage walk-in-closet/garderobe i stedet, gelder meg [:D]

så mange praktiske vaskerom..
Har selv et veldi stor vaskerom, som ikkje er serlig praktisk innreda, da vi mangler skap og diverse... Så veldi greit å få litt inspirasjon [:D]

Back
Topp