Vaskerom og bad i ett noen?

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Noen som har kombinert vaske/baderom???
Vill du vise meg bilde av det?
Fordeler ,ulemper?? :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Vil ikke legge ut bilde, men det fungerer bra her:-) Vi bruker vaskemaskinen som stellebord.
Har ikke noen ulemper å komme med, men hadde ikke sagt neitakk til eget vaskerom da:-)
Toalettet er på eget rom da.

Fordel er at man får et "ekstra bad" ulempen er at det blir veldig mye støv. ihvertfall av tørketrommelen. selv om vi har dør imellom så blir det liksom et rom. Håper på å få vaskerom i kjelleren med en gjesterom og evt dusj :)

Takk for svar. Vi har vaskerom i kjelleren, men skal bygge på huset. Og tenker da å kombinere vaskerom med bad. Vi har et forsåvidt nytt bad, men blir forøkning til 6 i familien så vill ha et til bad.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Vi har skyvedør mellom bad og vaskerom.. Synes det er veldig kjekt:-)

Vi har, og holder nå på å omorganisere det litt.

Så bilde hadde vært gøy å fått sett. Vi planlegger å ha vaskemaskin og tørketrommel oppå hverandre, og sette inn enten kjøkkeninnredning ved siden av som har skap pg benk, eller sette inn 2-3 garderobeskap.
Men ved garderobeskap får en ikke benken til å f.eks legge sammen klær på... tenke tenke tenke..

Vi har, og holder nå på å omorganisere det litt.

Så bilde hadde vært gøy å fått sett. Vi planlegger å ha vaskemaskin og tørketrommel oppå hverandre, og sette inn enten kjøkkeninnredning ved siden av som har skap pg benk, eller sette inn 2-3 garderobeskap.
Men ved garderobeskap får en ikke benken til å f.eks legge sammen klær på... tenke tenke tenke..
Vi skal pusse opp til sommeren også:) Hurra for skattepenger! Vi kommer til å velge benk, sånn at vi kan ha stelleområde/utslagsvask og plass til å brette...

Vi skal pusse opp til sommeren også:) Hurra for skattepenger! Vi kommer til å velge benk, sånn at vi kan ha stelleområde/utslagsvask og plass til å brette...

Ja, det er det har jeg tenkt på også..Kjekt med en benk til bretting av klær. Men så har jeg tegynnt å tenke på at jeg har lyst på mye garderobeplass også.. hmm
Og så har jeg også begynnt å tenke på å bytte ut den bederomsinnredningen som er der nå med kjøkkeninnredning, og da evt bygge som en hestesko. Da vil jeg få både mye benkplass og garderobeplass..
Badet er ganske stort, så er plass til det.

På den andre siden blir det badekar og dusj hvis jeg får viljen min.. :P

Ja, det er det har jeg tenkt på også..Kjekt med en benk til bretting av klær. Men så har jeg tegynnt å tenke på at jeg har lyst på mye garderobeplass også.. hmm
Og så har jeg også begynnt å tenke på å bytte ut den bederomsinnredningen som er der nå med kjøkkeninnredning, og da evt bygge som en hestesko. Da vil jeg få både mye benkplass og garderobeplass..
Badet er ganske stort, så er plass til det.

På den andre siden blir det badekar og dusj hvis jeg får viljen min.. :P
Badekar er jo kjempekjekt.. Blir å slå ned veggen og ha det som et rom så vi kan få inn badekar, men det blir dyrt så det blir nok en stund til.. Skal begynne å studere og da holder det i massevis å kjøpe ny innredning til vaskerommet;-)

Har aldri hatt vaskerom jeg så da må man ha vaskemaskin på badet. Jeg gleder meg til å få eget vaskerom i det nye huset!!!

Har vaskemaskin og sånt på badet, og HATER det. Må henge dresser osv til tørk der, usj nei. Har et rom uten innlagt vann ved siden av, så der har vi skittentøy og sånt.

Skal bygge nytt hus i sommer, og skal ha vaskerom.

Du kan alltids få se bilde, men jeg har det så enkelt at det egentlig ikke er noe å ta bilde av. Bare vaskemaskinen i et hjørne på badet, en liten hylle til vaskemidlene, og en skittentøydunk.
vaskemaskin.jpg

Vi holder på å bygge nytt hus, og jeg skal ha vaskemaskinen på det ene badet der også. Eneste forskjellen blir at jeg skal ha et skap ved siden av, der jeg skal ha en hylle til vaskemidlene, og skuffer til skittentøyet.

Fordler: Jeg er alt for rotete av meg til å ha eget vaskerom. De gangene jeg har hatt vaskerom, så har jeg samlet opp enorme mengder rot og skittentøy. Med vaskemaskinen på badet setter jeg på en vask hver morgen. og det blir aldri rot. :) Hver gang jeg er innom badet ser jeg om det er tøy som trengs å henges opp, og om det er behov for å sette på en maskin til. Siden jeg likevel er på badet tar det bare ca 30 sekunder å sette på vask.

Ulemper: Vi har heldigvis tørkeplass på loftet. Det ville blitt veldig fullt om vi måtte tørke mye klær på badet. Da måtte vi i det minste hatt tørketrommel.

Vi har ikke det, men vil tro det samler seg mye støv der og evt mye klesvask liggende om du ikke har ett godt system;) og trangt om det skal være tørkeplss der. men fordelen må jo være at du omtrent kan vaske eller etterhvert som de blir skitne.

Får jeg se nær du er ferdig så jeg får litt tips til hva vi kan gjøre her?:-)

Back
Topp