Vasker dere..

S-mamma

Gift med forumet
ALT til jul? inni alle skap (klessakp, badskap, kjøkkenskap....), tak, vegger osv.
jeg skal begynne på julvasken snart.. æsj, d er så kjedelig jo.. [8D]

ikke i år! [8D]

Nei, vasker gulv og tørker støv. Og evt det som ellers trenger en vask.

hlres lurt ut [;)][:)]

ORIGINAL: Magica81

ORIGINAL: Nirie83

hlres lurt ut [;)][:)]

ORIGINAL: Magica81

Har funnet ut at det er så mye annet som MÅ gjøres før jul at jeg ikke orker å gjøre ting som ikke er helt nødvendig. Hvem er det som f.eks skal inn i skapene mine og sjekke om det er vasket? Tar det heller litt med ro og har litt overskudd til artigere ting enn å vaske meg i hjel [8D]

NEI, det er uaktuelt å slite seg ut på den måten der!! Gammeldags fenomen spør du meg.

Jeg vasker heller litt dann og vann spredt gjennom året[:)]

Aldri i verden. Tørker støv, støvsuger og vasker gulvene.

Nei, det har jeg ingen planer om å gjøre. Vasker kanskje litt grundigere på kjøkken og bad, men skuffer skap og annet tar jeg ikke nå altså. Mitt motto er at det er vel så fruktbart å vaske skikkelig når det våres og dagene blir lysere og lengre.
I år kommer svigers oppover til bursdagen til jr 17.desember, så da må jeg vel vaske litt skikkelig til de kommer - helt uavhengig om det er jul eller ei. [;)]

enig puhhhhhh [:D] godt å høre hehe[:D]
ORIGINAL: ~sniglan~

NEI, det er uaktuelt å slite seg ut på den måten der!! Gammeldags fenomen spør du meg.

Jeg vasker heller litt dann og vann spredt gjennom året[:)]

nei ...desvere så gidder jeg ikke styre med det ...blir den vanlige kattevasken

Jeg vasker nok litt mer enn vanlig, men ikke tak og vegger osv. Det gidder jeg ikke.

Vasker tak og vegger i hele huset + inni alle skap og skuffer på kjøkkenet !

ORIGINAL: Dunn

Jeg vasker nok litt mer enn vanlig, men ikke tak og vegger osv. Det gidder jeg ikke.

Back
Topp