Vasker dere soveskinnet?

Tidabæibi sin mamma

Elsker forumet
Fikk et lammeskinn i gave fra min mor i dag... Skal man vaske det???? Ble så usikker

jeg hadde skylt lett over det.
trenger vel egentlig ikke å vaske det..[:)]

Hadde nok skyldt det opp litt ja... men det er jo sikkert rent, sånn at det trenger ikke den helt store
rengjøringen da.

Et triks er å selv sove på soveskinnet noen dager, når det begynner å nærme seg slutten av
graviditeten. På den måten vil den lille lukte "mamma-lukt" av soveskinnet, og sove mye bedre!
Fikk dette tipset da vi skulle ha vår første jente, og har fulgt det siden. Fungere supert!

ORIGINAL: Lehcar

Hadde nok skyldt det opp litt ja... men det er jo sikkert rent, sånn at det trenger ikke den helt store
rengjøringen da.

Et triks er å selv sove på soveskinnet noen dager, når det begynner å nærme seg slutten av
graviditeten. På den måten vil den lille lukte "mamma-lukt" av soveskinnet, og sove mye bedre!
Fikk dette tipset da vi skulle ha vår første jente, og har fulgt det siden. Fungere supert!

det hørtes koselig ut. Vil jo ikke svette på det da [8|] 

Lillemor82: Jepp lenge siden. Har hatt så mye å gjøre pluss mye besøk pluss er såååå sliten, det er tungt for meg å sitte ved maskina...

Glad i dere allikevel! [;)]

må bare mase litt til.. Kan man ikke bruke Milo? Det er jo til ull?

ORIGINAL: bæibi

må bare mase litt til.. Kan man ikke bruke Milo? Det er jo til ull?

Milo skal fungere fint det!

jeg leste et sted at man kunne putte skinnet i fryseren (samme med bamser og sånt), så dreper man eventuelle bakterier.. På skinnet jeg har fått står det ingenting om vasking, så jeg vet ikke om det går jeg...??

nope. vasker det ikke... har det jeg brukte til emma... vasket ikke det heller... de kan bli ødelagte av vasking. legger det heller i fryseren hvis det skulle bli behov for det!

Back
Topp