Vasker dere rompa til barnet i vasken

Og om dere gjør det hjemme, gjør dere det borte og? Er det uhøflig? :o

Jeg vasker med våtservietter, jeg, som legges i den skitne bleia. Gjør dette hjemme og borte. Ingenting havner i vasken.

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, vasker med våtservietter! Om det var type "renne bleie som gikk utenfor bleia" så dusjet jeg barna!

Jeg har ikke pleid å gjøre det, men jeg hadde ikke brydd meg om noen gjorde det hjemme hos meg

Nei, våtservietter. Hvis ikke blir det jo bæsj i vasken. Synes de er urenslig. Da må man heller bruke bidet hvis man har det.

Jeg brukte kun våtservieter eller klut og vann. Men noen ganger hvis det var sånn skikkelig seig bæsj som satt godt i huden, da vasket jeg kjapt i vasken. Men vasket da også vasken raskt etterpå. :)

Først våtservietter også kan eg fint avslutta med stumpen i vasken :)

Bruker vasken, men har sånne tørre "kompresser" som jeg tar vann på og så kaster i bleia og tar ny. Han blir så sår av våtservietter. Ingen bæsj i vasken, men hadde noen gjort det hadde det ikke gjort meg noe sålenge de vaska litt der etter seg.

Har vel aldri vasket henne i selve vasken, men det er vel ærlig talt liten forskjell på det og på å bruke vaskeklut som man spyler av noen ganger underveis. Hadde ikke reagert på om noen gjorde det hos meg, og jeg har aldri tenkt at det å spyle bæsjekluter i vasken er noe man ikke skal gjøre, sååå...

Jeg har hatt ham i vasken noen ganger, hvis det har vært for ille. Men da vasker jeg over hele vasken med jif etterpå.

Vasker med engangsservietter som jeg har fuktet med vann. Er det virkelig ille dusjer jeg av han. :)
Jeg er nok rar, men synes det er verre med vasken enn dusjen, og håper ingen hadde brukt vasken hos meg.
clear.png

Nei , vi bruker libero sine våtservietter

Gjorde det med forrige mann, men da hadde vi dyp vask og høy kran. Går ikke her vi bor nå. Fikk tips om at det var bedre enn å vaske med klut, de blir renere og mindre sår. Bruker nå kun sånne unik kompresser til vask.

Vi har bide,men hadde ikke det før. Da vasket jeg rompa i vasken. Gjorde selvfølgelig ikke dette borte

Da ungen var helt liten tok vi alltid å vasket rumpa i vasken ved bæsjebleier både hjemme og borte. Da vi var ferdig og skulle vaske hendene vasket vi over vasken med hånden og håndsåpe. Hun har aldri vært sår i stumpen og jeg er mer fan av rent vann enn disse våtserviettene og andre ting som irriterer huden. Ser ikke poenget med å gni med klut, engangs tørrservietter man bløter selv eller vanlige våtservietter på et nyfødt barn. Om noen mener jeg er frekk som vasker barnet mitt med vann i vasken så ville jeg nok ikke dratt på besøk til dem igjen, for å si det slik...

Back
Topp