Vasker dere nye lammeskinn?

verpesyk

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
❤ Aprilbarna19 ❤
Bestilte lammeskinn fra Barnas hus og de lå ikke inni plast i pakken da de kom. Ville dere vasket? Eller eventuelt overflatetørket disse? :) Føler liksom for det, men redd d blir stygge om jeg vasker de.

Jeg har tenkt på det samme. Står at de er selvrensende og er en stund til hun skal ligge på det - så vil egentlig ikke vaske det tilfelle det blir ødelagt. Følger tråden. :-)

De skal være selvrensende, men husker jeg måtte vaske eldste sitt noen ganger. Tok det på ullvask, det tålte det men tok en evighet før det tørket;)

De skal vel bare luftes reine. Det de sa til meg. Så jeg kommer ikke til å vaske før bruk. Har kjøpt fra barnas hus her også. Og de er veldig gode. Kommer til å bruke en klut der han skal ha hode sitt.

Vi vasker vårt fra Kid :-) Fulgte bare vaskeanvisning ang. ullprogram etc. Børster over det etterpå, så er det fint igjen :-) Er jo selvrensende, men junior gulpet ganske heftig på det, og noe klumpet seg.

Kjøpte lammeskinnsshampo fra Barnas hus nå, så lurer på å overflatevaske det med en klut og litt sånn :)

Er det et spesielt lammeskinn som er for vogner man må kjøpe eller bruker dere bare vanlig lammeskinn?

Er det et spesielt lammeskinn som er for vogner man må kjøpe eller bruker dere bare vanlig lammeskinn?

Jeg har kjøpt helt vanlig, laget hull selv når de har gått over til sportsvogn. Men har sett det finnes egne til vogner med ferdige hull. Jeg kjøpte mitt lammeskinn på barnashus for seks år siden, kan nesten ikke se det er brukt. Og vi har brukt det mye. Nå har jeg kjøpt ett fra kid-spent på om jeg blir like fornøyd☺️

Back
Topp