Vasker dere nye dyner?

lillevenn2020

Elsker forumet
Dette spørsmålet er sikkert stilt mange ganger, men jeg har ikke fått det med meg så jeg spør på nytt :)
Vi har kjøpt dundyne og fiberdyne til baby på princess, har tatt de ut av pakkene for lenge siden og hatt de å henge til lufting på vaskerommet.
Burde jeg vaske de i vaskemaskinen i tilegg?

Eg vaska alle dynene, både nye og gamle.
Var usikker sjølv, så eg berre vaska dei for å vere sikker :)

Alt er vasket ;)

Jeg burde kanskje gjort det ja.. Men vi har dundyne, så da må jeg spørre svigermor om å vaske der siden de har tørketrommel. :-p

har vaska ja :)

Vi har heller ikke tørketrommel, så da må jeg dra en annen plass å vaske de ?

Jeg har ikke vaska, hang den bare ut til lufting når det var så fint vær :-) Har fiberdyne forresten, tåler ikke dun selv så da er det uaktuelt..!

Vi har heller ikke tørketrommel, så da må jeg dra en annen plass å vaske de ?

Ja dundyner må tromles med baller, hvis ikke kan du risikere at alt dunet samler seg og dyna blir ødelagt! :/

nei vasker ikke:)

vasker ikke den jeg har kjøpt ny... men den han skal ha i vogna etter bror'n sin kommer jeg til og ta en runde på :) dundyner skel helst tørkes i tørketrommel med sånne baller for og få blåst opp fjøra igjen... de klumper seg sammen når de blir våte og når du da tørker de påå snora så kan det fortsatt være fukt i fjæra og da blir det mugg... veldig viktig at fjæra blir tørre....

Vasket alt sist og gjør det denne gangen også :)

Da blir det en tur til pappa å de for å få vaska dynene , de har tørketrommel så :)
Takk for svar! :)

Her vaskes absolutt alt som vaskes kan, inkl. dynene :)

Vasker ikke nye dyner nei :P Henger de kun til lufting!! =)

De skal vaskes ja:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ei lita prinsesse ventes i april 2013 <3

Jeg spurte på princess når vi kjøpe dynene og hun sa at det ikke er nødvendig å vaske de før bruk. Siden dynene skal være allergivennlige osv så er det ikke noe skadelig stoffer i de fra produsenten.

Tenker det holder å vaske dynetrekket og henge dynene til lufting

Back
Topp