Vasker dere nye dyner??

sengepolka

Elsker forumet
Ja det er mitt spørsmål..
Vasker dere de nye dynene til de små før dere bruker de??

[:)][:)]

Jepp , vasker både dyne og pute, men pute skal hun ikke bruke enda..[:)]

Nope

Hmmmm...usikker på om jeg gjorde det sist..Trur nok ikke jeg skal gjøre det denne gangen

Ja, jeg gjorde det med babydynene.

Men jeg tror jeg glemte det da jeg kjøpte juniordyne til Lillemor - det er liksom mindre viktig når de blir større, av en eller annen grunn [:)]

Her er alt vasket av dyner og puter og pledd.

Ja vasker det[:)]

ORIGINAL: atene

Jepp , vasker både dyne og pute, men pute skal hun ikke bruke enda..[:)]

Hadde i utganspunktet ikke tenkt på det en gang, men ser at mange gjør det, så da slenger jeg den vel bare i maskinen[:D]

ORIGINAL: Chrisjanuarbaby

Hadde i utganspunktet ikke tenkt på det en gang, men ser at mange gjør det, så da slenger jeg den vel bare i maskinen[:D]

signerer denne jeg[:)]

Nop=)

Jepp..
Vasker det meste jeg...[:)]

nope lufter alle dynene i minusgrader i stedenfor

ORIGINAL: turteldue

nope lufter alle dynene i minusgrader i stedenfor.

Det gjør jeg OGSÅ, en eller to ganger i året, når det er sprengkaldt ute. Og så enten vasker jeg dem eller kjører dem en runde i tørketrommelen, for å bli kvitt døde midd og middbæsj... men det gjør jeg med alle dyner, ikke bare babyen sin.

ORIGINAL: ~Roskva~

ORIGINAL: turteldue

nope lufter alle dynene i minusgrader i stedenfor.

Det gjør jeg OGSÅ, en eller to ganger i året, når det er sprengkaldt ute. Og så enten vasker jeg dem eller kjører dem en runde i tørketrommelen, for å bli kvitt døde midd og middbæsj... men det gjør jeg med alle dyner, ikke bare babyen sin.

så lenge du har dyner som kjøler seg askt ned så vil ikke midden få sjanse til å "sette" seg i dynen...
midden liker seg best i varmt og fuktig miljø nemmelig...
har en mann som er über allergisk mot husstøvmidden og mot veps nemmelig.
så støvsuger sengen minst en gang i uken og har måtte innrette meg med at vi må skifte ut luften, og ha det kaldt på soverommet. 'kulden på soverommet går fint, det er bare deilig å sove i kald luft. kan gjerne innrømme at det å støvsuge sengen en gang i uken er litt slitsomt, men for at han ikke skal ha kløende utslett og blir fort dårlig så må det til.
bruker dun dyner og dun puter her hjemme. dunet har en god sirkulasjonsevne. så den "temperaturregulerer" nesten seg selv.

Back
Topp