Vasker dere "ned" huset før bebis kommer?

Æ vaske hvert rom fra golv t tak :)
 
Nix. Med en 3 åring, (og en 24 åring) i hus, er det rett og slett bortkastet å slite seg ut på. Satser heller på å ha det slik tålelig som nå :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Føler jeg rydder og vasker hver eneste dag, blir fort mye gris med en på 3,5 :) men vaske ned badet, inni skap osv, det får jeg ta når jeg ikke har små barn :p får holde at doskåla og vasken er ren og at ting ikke flyter her:)
 
Hadde nettopp vasket og ryddet hele leiligheten da to vennepar og en kompis bestemte seg for å bruke leiligheten vår som frisørsalong.. ALLE sammen!! Alle farget håret til hverandre, klippet og fikset.. Brukte håndklærne våre, dusjen og såpen her og det så virkelig ikke ut.. Nyvasket bad som plutselig ble overfylt av håndklær, avklipt hår og grus fra skoene de ikke hadde tatt av seg, engang. Og det var samme dagen som jeg hadde vasket hele leiligheten. Så nå ser det helt jævlig ut her, verre enn det gjorde før jeg vasket.. Så fikk i oppgave å i det minste rydde leiligheten mens sambo er på jobb i dag, men det orker jeg virkelig ikke, med tanke på hvor vond ryggen min har vært i dag og hvor vonde kynnere jeg har hatt. Så får vaske når jeg orker, synes det er viktig å ikke slite seg ut helt, også. Blir jo sliten nok bare av å ligge på sofaen :p
 
Nei nå har jeg fått nok av vasking! ;) har nettop hatt visning i leiligheten vår, så nå er det renere enn noensinne. Å håper på jeg klarer og holde det noelunda pent til babyen kommer om noen uker :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg fikk vaskedilla når riene kom sist, så kanskje jeg får det denne gang også :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Min kjære forlovede ha vasket soverommet og flyttet bort litt ting så vi kan ha babyen i nærheten uten at det er nedstøva:D


Sent from my iPho
 
Jeg bestilte meg vaskedame jeg rett å slett.. å hun kommer i morgen ;) har to ferdig oppusset rom som må vaskes fra tak til gulv, samt badet er ny oppusett å trengs takvask :) jeg har verken kropp eller energi til slike store vaske oppgaver så derfor gleder jeg meg til i morgen;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp