Vasker dere "ned" huset før bebis kommer?

Kisskine

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Bare lurer, hva gjør dere av husvask og lignende før baby kommer. Merker jeg har fått litt mer støv på hjernen enn før, men samtidig er formen så laber for tida at det er lite jeg orker...:/
 
Ned kronisk støv på hjernen har det blitt endel skrubb her hjemme. Men jeg betaler i dyre dommer med bekken som valuta. Tar det i små doser, litt og litt hver dag. Men ikke fordi jeg føler jeg må for babyen sin del, heller fordi jeg liker å ha det rent og pent.. :)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app
 
Ned kronisk støv på hjernen har det blitt endel skrubb her hjemme. Men jeg betaler i dyre dommer med bekken som valuta. Tar det i små doser, litt og litt hver dag. Men ikke fordi jeg føler jeg må for babyen sin del, heller fordi jeg liker å ha det rent og pent.. :)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app
Sammme her , orker ingenting fortiden


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nope. Har det rent og pent her ellers. Kommer ikke til å vaske noe ekstra pga babyen som kommer :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg er veldig nevrotisk når det kommer til støv og orden. Haha, det blir en del husvasker her ja, og mye støvtørking, ommøblering og omorganisering. Har f.eks. pakket om sykehusbag og babykommode ti ganger i løpet av den siste tiden. Husket vaskes i tillegg fra topp til tå annenhver uke nå i tilfelle; inni skaper, oppi sluk, langs vegger, bak møbler o.l.

TAKK GUD for at jeg har en mann som mer enn gjerne hjelper til med vaskingen. Han er en skikkelig husmor og lar meg kke bøye meg unøig når han er hjemme. Da gjør han sånn som Caesar Milan (Hundehviskeren) til meg; "SHHHH!" Haha.
 
Tenkte jeg skulle ta en skikkelig vask når jeg går ut i permisjon. Gidder ikke nå :p
 
Tja, får svisje over gulvene :p eller ikke noe mer vask enn normalt. Har ikke flytta skikkelig inn enda heller, så det er ikke så støvete og skittent


Sent from my iPhone
 
Bare lurer, hva gjør dere av husvask og lignende før baby kommer. Merker jeg har fått litt mer støv på hjernen enn før, men samtidig er formen så laber for tida at det er lite jeg orker...:/
Det er planen.- Vi har pusset opp, så maskiner og utstyr står litt her og der, og en skikkelig husvask trengs. Det er bare så himla vanskelig å få vaska ned alt når det er 32 grader INNE og kjynnerne ikke samarbeider helt... Tar et rom av gangen, så blir det pause noen dager før et nytt ;) Forhåpentligvis blir det strøkent til lille kommer :)
 
Nei, gjør nok ikle det.. Men er generelt ikke glad i å vaske ;p men vaska ned barnerommet før jeg begynte der da. Syntes det var greit! Ellers blir det bare vanlig vask her før lille kommer :)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Håper på å få tatt en skikkelig vask av huset ja :) føler huset trenger det :p men blir nok tatt i etapper, må ha noe å gjøre når jeg går ut i permisjon :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
føler at jeg vasker og vasker hele tiden...med hevelser i beina og bekkenproblemer tar et rom om gangen. Det rareste er at jeg klarer ikke å la være selv om jeg blir supersliten
 
Jeg har en samboer som er veldig flink til å ta i et tak, så han shinet like godt hele leiligheten i går :D nå er vi enige om at det kan se greit ut til enhver tid tilfelle fødsel :)


venter prins i august <3
 
Har vasket hele huset i dag. Ikke fordi jeg måtte men fordi det er kjekkere å være inne i "kulden" enn ute i varmen, pluss jeg håper på at det kanskje fikk fødselen litt nærmere :p
 
Jeg har ikke tenkt å vaske ned huset... tok en fredags-vask idag... Er ødelagt nå! :( Tror ikke jeg skal ta alt på en gang neste gang jeg vasker... Stort hus å sliten kropp!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Har lyst, men kommer ikke til å gjøre det. Har ryddet og kastet/gitt bort mye, for å få plass til en ny
Men jeg skal vaske ja, men ikke før varmen gir seg. Mannen får gå over gulvet før vi kommer hjem om jeg ikke rekker det.
Jeg må bare ta badet..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja,det har jeg gjort opp til flere ganger allerede!:confused:

Termin i morgen,men han melder sikkert ikke sin ankomst før i August...rekker nok en ny rundvask! :D
 
Back
Topp