Vasker dere dynen og babynestet?

lilleJ

Betatt av forumet
Vasker dere dynen og babynestet?
Har begynt å vaske klær, sengetøy, laken osv, men kom til å tenke på dette. Hadde ikke planer om å vaske dyne og babynest, men nå ble jeg skikkelig usikker :O

Hva gjør dere?
 
Jeg vasker dynen. Stoffet til babynestet vasket jeg før jeg sydde den.
 
Vasker dynene våre med jevne mellomrom, vasket også babynestet men skal ikke ha det denne gangen :)
 
Vasker dyna, den er etter storesøster.. skal ikke ha babynest men det bør vel være mulighet for å vaske de og, legger en ikke babyen rett oppi det?:) hadde jeg laget meg et nytt av vasket stoff nå, hadde jeg ikke vasket det ekstra før bruk.
 
Vasker babynestet etter storebror da det har noen flekker, men vasker ikke dyne, bare lufter den godt :)
 
Dynene vaskes, de er etter mini og har lagt noen år.
Har ikke babynest så ikke noe tema å vaske det.
 
Vasker dynene!
 
Har vasket dynene. Men usikker på com det er nødvendig med babynest viss ikke forrige baby som lå der har gulpet på det? Tenker jeg lufter det godt og hsr heller noen flanellhåndklær eller et teppe i bunn :)
 
Kjøpt ny allergivennlig dyne som det ikke skal være nødvendig å vaske først, bare luftes..vasker selvfølgelig sengtøy og trekk til babynest :)
 
Her vil nok alt han skal ha direkte kontakt med vaskes.
 
Tror ikke jeg kommer til å vaske babynestet, men bruker laken eller teppe over når baby ligger der.
 
Tenkte og vaske begge deler ja
 
Takk for svar :)
Skal dobbeltsjekke med jordmor, men jeg har kjøpt en allergivennlig dyne, så tror ikke det er vits egentlig jeg.. Hadde ikke vasket den først om den var til meg selv ihvertfall.
 
Back
Topp