Vasker dere alltid..

ORIGINAL: ~Krissie~

Ja, alltid!

i hvertfall nå.

ORIGINAL: LouisVuitton

Jeg gjør det som oftest ja. Men det er noen ganger jeg kjøper epler o.l. på butikken å spiser på vei hjem og da har jeg ikke mulighet til å vaske de, ,men ellers gjør jeg det[:)]

Det hender det jeg gjør også men da tar jeg en serviett og gnikker og gnur skikkelig før jeg spiser det[:)] *nødløsning* [;)]

ORIGINAL: *TwinBaBe*

Jepp, vasker alltid[;)]

ORIGINAL: lykkelita*

Nei, jeg gjør ikke det... Er for lat, burde jo virkelig det! Men noen ganger orker jeg bare ikke[8D]

ORIGINAL: LouisVuitton

Jeg gjør det som oftest ja. Men det er noen ganger jeg kjøper epler o.l. på butikken å spiser på vei hjem og da har jeg ikke mulighet til å vaske de, ,men ellers gjør jeg det[:)]

sign!

Jepp!! Unntaket er når jeg er innom butikken og kjøper et eple fordi jeg er så sulten..men da har jeg som oftest noe papir el. jeg kan tørke av det litt med da..[:)]

Ja vasker alltid før vi spiser grønnsaker og frukt

ihvertfall etter jeg ble gravid...før slurvet jeg mye!

Ikke jordbær, de pleier jeg ikke vaske (Kanskje gjøre det i sommer ja... mannen gjpør et uansett da om han får tak i dem før jeg setter igang)

Men SELVSAGT vasker jeg frukt og grønnsaker. (som ikke skal skrelles. Jeg vasker ikke appelsiner da, for å si det sånn)

En ting er nå jord og sånt (som jeg er opptatt av nå som jeg er gravid da), en annen ting er alle de som har tatt på dem før meg. Hva vet jeg om de vasket fingrene etter siste toalettbesøk? Klappet hunden eller katten på vei til butikken? Hadde et "krisebleieskift" på ungen på veien? Klødde seg i hodet, eller tørka nesen på ungen? Eller prika seg selv i nesen for den del.

Ikke alltid[:D]

ORIGINAL: ~Krissie~

Ja, alltid!

Ja det gjør jeg alltid. Etter at jeg begynte i butikk så ser jeg spesielt godt hvorutrolig viktig det er!! Tenk hvor mange som står og nevler på eplene tar opp et og kikker på det legger det ned igjen, mister det i gulvet legger det på plass igjen. Og den reisen fukt og grønt har før det havner i munnen din. De blir plukket av mennsker som ikke alltif har den beste hygienen, så blir de sortert ofte igjen av nye mennesker, så blir de pakket av andre igjen, så fraktet rundt inn og ut av lastebiler, esker velter utover og bare blir plukket opp igjen. så kommer det til butikken ogd er står vi med plasthansker på for å ikke nevle på frukta som alle før oss har gjort og mange etter oss kommer til å gjør[;)]

ORIGINAL: *TwinBaBe*

Jepp, vasker alltid[;)]

Ja, jeg vasker alltid frukt og grønt når jeg er hjemme. Men de gangene jeg har vært på butikken og kjøpt frukt som jeg har lyst på der og da, så får jeg ikke vasket det. Da gnir jeg det litt ekstra med hendene (sikkert ikke rene de heller - men jeg kan jo tro det er litt bedre.).

Back
Topp