Vasker dere alltid..

BambinoLukas

Gift med forumet
.. grønnsaker og frukt før dere spiser det? Tenker på f.eks epler, pærer, jordbær, druer, agurk, tomater osv..
Jeg gjør ALLTID det.. [&:] (Spesielt agurker er ofte møkkete ser jeg på papiret/håndkleet etter jeg har tørket den...) [:-]

jepp :)

Nei, jeg gjør ikke det... Er for lat, burde jo virkelig det! Men noen ganger orker jeg bare ikke[8D]

Jepp. Vanskelig med druer da, men skyller godt.

ORIGINAL: toneany

Jepp. Vanskelig med druer da, men skyller godt.

ORIGINAL: *TwinBaBe*

Jepp, vasker alltid[;)]

jepp gjør det[:D][:D]

Jepp, vasker alltid[;)]

Ja, det gjør jeg alltid[;)] Hadde ikke spist de om jeg ikke hadde fått vasket det...

ORIGINAL: lykkelita*

Nei, jeg gjør ikke det... Er for lat, burde jo virkelig det! Men noen ganger orker jeg bare ikke[8D]

spes ikke frukt, der er jeg litt for slarven[:-]

Nei med mindre det er synlig skitt så tørker jeg bare av med hånkle eller noe.

Tomater skyller jeg alltid grundig, men det gjorde jeg før også for det ligger jo fremme så folk kan ta på dem hele tiden i butikken.

ja grønnsaker gjør jeg d med men frukt er jeg sløv, har  ikke tid til sånt hehe tørker av d  da  men vasker d  ikke [8|]

ORIGINAL: Fridasinmamma

Ja, det gjør jeg alltid[;)] Hadde ikke spist de om jeg ikke hadde fått vasket det...

JA!

Jepp, vasker alltid[;)]

Ja. [:)]

Ja!
Men jeg sliter med druene for tida. Er nemlig skikkelig HEKTA, og ofte er det slik at jeg har problemer med å vente med spisinga til jeg kommer hjem eller har funnet en vask. Måååå i hvertfall ha en smakebit før jeg spiser resten hjemme[:D]

Ja,tenk på alle som har klådd å knepet i frukta før du ska spisen den..[:'(]

ja, jeg vasker alltid frukta. oi, agurken har jeg glemt faktisk....men den har sånn plastikk på utsiden, derfor har jeg aldri gjort det sikkert. ikke så mange som klår på den da liksom, men ja, det må jeg begynne med gitt.

Back
Topp