Vaskepulver

Olse

Forelsket i forumet
Er dere veldig nøye på å bruke sensitivt vaskepulver og tøymykner, eller bruker dere det vanlige vaskepulveret til vask av tøyet dere har kjøpt?

Har kjøpt inn Blenda sensitiv og har tenkt meg å bruke det eller annet vaskemiddel uten parfume fremover. Er selv tidligere atopiker og allergisk, så det er ingen grunn til å ta unødige sjanser.....

Blir bare blenda sensitive her hvertfall [:)]

her går det i "sensitiv" - ser ingen grunn til å bruke noe annet på våre klær, så når jeg hadde brukt opp det vanlige vaskepulveret byttet jeg bare til sensitiv og kommer til å  bruke det på alt fremover... Bruker skyllemiddel også jeg... kanskje jeg vil redusere det på babytøyet, vi får se...

Bruker nøytralt sensitiv pulver til babyting, tøymykner bruker jeg ikke i det hele tatt....

Det har jeg aldri hørt om.... [&:]

Har brukt omo color eller ultra på alt, pluss sommerfrisk tøymykner... Men jeg ser det jo hvis hun reagerer på det, så  får jeg bare vaske det igjen.

Hei

jeg bruker blenda sensitive, å det har jeg bestandig brukt... bruker ikke tøymykner fordi jeg har tørketrommel!

Bruker bare sensitiv på alle klær.

Bruker også bare sensitive pulver både til babyklær og egne klær.. Huden min reagerer på vanlig vaskepulver, og da blir det nok ikke noe bedre for lillebabyen sin hud

signerer denne. er ikke noe vits i å gi babyen noe jeg ikke tåler selv.

Jeg har begynt å bruke sensitivt vaskemiddel og skyllemiddel på alt jeg vasker for ei stund sida. Bruker skyllemiddel på alt babytøyet også. Blir mykere og lukter mye bedre syns jeg [;)]

Back
Topp