vaskepulver

twincle80

Betatt av forumet
Neutral sier de er de eneste som har uten parfyme og unødvendige tilsettingsstoffer.
Hva med flytende blenda sensitive? Den er uten parfyme, men har den tilsettingsstoffer den da?

Hva vasker dere babytøy og sengeklær med?

Bruker neutral til vanlig, så da bruker jeg selvsagt den til babytøyet også. Aner ikke hvordan det er med blenda sensitiv, men er ikke den også merket som allergivennlig?

jo, den er også anbefalt av naaf, så derfor skjønte jeg ikke helt hva neutral skulle mene at de var så mye bedre på...

vi har blenda sensitive vaskepulver og tøymykner...
Er anbefalt av NAAF så tror ikke det er noe problem...[:D]

ORIGINAL: Snuppi2

vi har blenda sensitive vaskepulver og tøymykner...
Er anbefalt av NAAF så tror ikke det er noe problem...[:D]

SIGN

Jeg bruker vanlig flytende omo, og neutral skyllemiddel.  dumt å bruke omo el?

eg bruker blenda sensetiv nå når eg vasker kle te bebyen men skal bruke nautral når han blir født.

Jeg har kjøpt blenda sensitive jeg..[:)]
Mamma sa til meg at det ikke var nødvendig å skifte vaskemiddel for babyen sin del, men at jeg ikke måtte bruke så mye vaskemiddel. Jeg har til nå brukt OMO..

jeg synes egentlig det er dumt å skjerme barnet for mye..
kan jo utvikles allergier av det også..
Men er greit å ta noen forholdsregler..[;)]

Jeg bruker blenda sensitive [:)][:)]

Vi bruker blenda sensitiv til vanlig, så mulig vi fortsetter med det. Bruker comfort sensitiv(?) skyllemiddel.

Brukte neutral skyllemiddel da storesøster var baby, men tøyet ble så stivt og ekkelt. Altså ikke mykt i det heletattt, så om noen har tips til et sensitivt skyllemiddel uten parfyme som faktisk er bra, så kom gjerne med det[:)]

Vi bruker Neutral vaskemiddel og skyllemiddel nå, siden pjokken har atopisk eksem. [:)]
Bruker også mange andre av Neutral sine produkter til både oss og guttungen (bl.a. dusjsåpe, håndsåpe, våtservietter, sinksalve), og er kjempefornøyde med serien! [:D]

Back
Topp