Vaskepulver/skyllemiddel?

MinMageboer

Flørter med forumet
Ja, jeg lurer rett og slett på hvilket vaskepulver/skyllemiddel dere bruker/skal bruke til deres små??
Vi har ingen allergi i familien, men bruker Blenda Sensitive (vaskepulver) og Comfort Sensitive (skyllemiddel).

 
Her har vi eksem i familien og vi bruker Neutral vaskepulver  og sommerduft skyllemiddel!
 
Jeg bruker Neutral vaskemiddel og skyllemiddel =)
 
Til den nye babyen har vi vasket med neutral (har mye allergier og eksem i familien), men vi andre vasker med blenda og comfort skyllemiddel siden vi ikke reagerer på det og jeg er litt "avhengig" å ha lukt på klærne mine :)
 
Jeg bruker blenda sensitive vaskemiddel på alt. Bruker ingenting skyllemiddel da jeg mener det er helt unødvendig. Ingen som reagerer på noe her, men da vi ble gravide med Alexander bestemte jeg meg bare for at jeg ikke ville utsette han for alle disse kjemikaliene.

Jeg har også gått over til å vaske med mikrofiber og ikke benytte meg av alt mulig av kjemikalier på husarbeid generelt.
 
Jeg og mannen reagerer ikke noe særlig på parfyme, men jeg har funnet ut at jeg reagerer endel på parfyme i vaskemiddel. I tillegg var lillemann veldig plaget da han var mindre og har litt sensitiv hud enda. Han tålte blant annet veldig dårlig ull og fikk fort utslett. Får fort utslett om vi bruker såper/ kremer med parfyme. 
Så her er det minst mulig parfyme når det gjelder det meste. 
Neutral sine produkter liker vi godt. 
Og blenda sensitive"
 
Back
Topp