Vaskemiddel

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Hvilket vaskemiddel skal dere vaske nyfødte babyens klær med? Tenker på ulltøy og bomullstøy. Jeg liker ikke sterkt parfymerte vaskemidler. Takk på forhånd for tips! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi bruker Ariel til alt i huset, utenom ull. Eneste vaskemiddelet vi tåler, utenom Neutral.
3361_ariel_flydende_color.jpg

Bruker blenda sensitiv til bomull og parfymefri milo til ull :-) Bruker det til alle oss andre også.

Neutral

Blenda og milo :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Blenda sensitiv til bomull og Milo til ulltøy :)

Bruker neutral og milo uten farge og parfyme til vanlig så da fortsetter jeg bare med det :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Bruker neutral eller blenda sensitive

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Brukte neutral sist, så blir det denne gangen også.
Har både ullshampoo fra Nøstebarn og milo til ull..

Termin 2.februar 2014

flytende blenda sensitive til alt tøy med unntak av ull, der bruker vi nøstebarn sin ullsåpe (den er dyr i innkjøp men varer leeeenge, kjempedrøy. 2ss pr maskin er det som skal til :D da medregnet at man aldri har mer enn halvfull vasketrommel med ullvask, jo mer ull man har i maskinen jo lettere tover det seg :S )
klærne, sengetøyet og håndklærne våre lukter dermed egentlig ingenting...men det lukter rent. Man kan snuse inn i sengetøyet når det er lagt på sengen og virkelig få den deilige følelsen av å legge seg i helt rent sengetøy, det fikk jeg aldri før når jeg brukte omo...da føltes det som å legge seg i en parfymebutikk :S (jeg er oversensitiv...)

Back
Topp