vaskemiddel

klar for nr 2 :)

Elsker forumet
hvilket vaskemiddel bruker dere til vask av baby"ting"... klær o.l.

Bruker Neutral!! Både vaskemiddel og tøymykner. Anbefaler det, for det er uten parfyme og sånne ting som ikke er bra for babyhud [:)]

Går det bra å bruke på dine egne klær og? En vakser jo alt sammen,så regner med det,men spør likevell[:D]

Har kjøpt neutral [:D] kommer til å bruke det på alt tøy.

Jepp, Neutral er best, ingen protest!!! [:D]

(har kjøpt meg lotion og dusjsåpe i samme også jeg da. Skåne kroppen min og Lille sin. Sjampoen fikser jeg ikke å bruke da, lukter jo ingen ting...)

ORIGINAL: fruluna

Bruker Neutral!! Både vaskemiddel og tøymykner. Anbefaler det, for det er uten parfyme og sånne ting som ikke er bra for babyhud [:)]

Jepp.jepp! samme her [:)]

neutral-vaskepulver og skyllemiddel. anbefales av astma-og allergiforbundet. du får kjøpt både til hvitt og farget tøy

ORIGINAL: friele

Går det bra å bruke på dine egne klær og? En vakser jo alt sammen,så regner med det,men spør likevell[:D]

Jada,Friele er til alt slagts tøy!! Vi vaske rjo klærne våre sammen med Linnea sitt, og bruker Neutral på alt!!

Veldig deilig å slippe det overparfymerte greiene som er i det meste!!!

Jeg vet ikke hva slags pulver jeg skal bruke. vi kan ikke bruke nautral for samboer får utslett av det som klør noe j.... å blir rødt....

Her blir det neutral til å begynne med iallfall.

Hmmm...
Jeg LIKER jo at det lukter deilig tøymykner jeg da...

Må vel bli en slutt med det:(

tror nok jeg vil fortsette med det godlukta skyllemiddelet på mine egene klær da..
sommer frisk, lukter jo bare så godt... spesiellt etter jeg ble gravid[8D]

Back
Topp