Vaskemiddel, tøymyner og ullvask

Blenda sensitiv, av og til tøymykner av samme merke, når klærne ikke skal tromles. Milo til ull. Har ikke fått med meg at set finnes hvit, kjøper det neste gang :)

Bruker ikke tøymykner, klærne holder seg myke og fine uten her, det eneste vi tromler er sengetøy og håndklær :)

Bruker blenda sensitiv til barnetekstile, milo uten parfyme til ull.

Til oss bruker vi en del sånne omo vaskekapsler.

Neutral for vanlig og neutral for ull, ellers ullvask fra nøatebarn og ikke tøymykner:)

De har blenda sensitiv på tilbud på obs denne uken. Så kjøpte til hvitt farget og tøymykneren i den;) hadde heller ikke tenkt over at rosa milo er med parfyme. Så kjøper nok den hvite til jeg skal vaske:);)

Blanda sensitiv i både farge, hvit og tøy mykner. Til ull har vi kjøpt sånn spesiell jeg ikke har navnet på i hodet. Kjøpt på babyshop :) gleder meg til å teste ut ;) kun til ull som ikke er testa enda her i hus.

Noen av dere som har leandervugge og vasker den? Er så reddstoffe skal krympe å ikke passe lengre jeg..

Sent from my iPhone using BV Forum

Eg har vasket min! Det gikk helt strålende. Tredde den på igjen når den var fuktig da. Seint svar, men håper det er til hjelp likevel ;-)

Bruker blenda. Det er derfor jeg eneste lillebror tåler. Milo på ull.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp