Vaskemiddel, tøymyner og ullvask

Vestlandsjenta

er nå mamma til to små gull <3
Novemberskattene 2014 <3
Hvilket vaskemiddel bruker dere? Og hvilken tøymykner?
Og hva bruker dere til ull? Er både den rosa og hvite milo parafymefri? :)

Jeg har begynt med vasking i dag:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Bruker blenda vaskemiddel og tøymykner. Til ull bruker jeg den hvite milo, den er uten parfyme :)

Bruker blenda vaskemiddel og tøymykner. Til ull bruker jeg den hvite milo, den er uten parfyme :)

Den blenda sensitive tøymykner? Den inneholder litt parfyme så eg, men dette er ok?! Brukte den på sengetøy og kluter før eg merket det... :-P

Ble da altså litt usikker på om den var Fy - fy :-O

Jeg bruker bare blenda sensetiv, merker ikke noe lukt av parafyme når jeg har vasket den. Har ikke brukt tøymykner. Har tørketrommel.
Ikke vasket noe ull enda, men må vel kjøpe en milo hvit da?

Den blenda sensitive tøymykner? Den inneholder litt parfyme så eg, men dette er ok?! Brukte den på sengetøy og kluter før eg merket det... :-P

Ble da altså litt usikker på om den var Fy - fy :-O

Visste ikke at den inneholdt parfyme. Merker ikke noe lukt av den i allefall :p

Holder på å gå over fra OMO til Neutral. HAr vasket alt babytøy og utstyr med Neutral

Neutral har fått ullvaskemiddel og som jeg skal prøve ut :)
Ellers blir det den hvite Miloen til ulla :)

Har vasket alt! :) Blir fri for vaskemaskin i en mnd snart :(

Da har det gått i:

Neutral vaskemiddel og tøymykner.
Og hvit Milo til ull.

Ble rent alle fall :)

Holder på å gå over fra OMO til Neutral. HAr vasket alt babytøy og utstyr med Neutral

Neutral har fått ullvaskemiddel og som jeg skal prøve ut :)
Ellers blir det den hvite Miloen til ulla :)
Hvorfor har du bytta? :) Jeg har alltid brukt neutral til jenta mi, og vært fornøyd med det. Men blei så usikker når så mange bruker omo. Fant ikke nøytral ullvask i butikken her:/

Noen av dere som har leandervugge og vasker den? Er så reddstoffe skal krympe å ikke passe lengre jeg..

Typisk at jeg har vaska all ull og bambus med milo rosa- 2 ganger nå. Sitter å funderer på om jeg skal vaske alt på nytt:p

Hvorfor har du bytta? :) Jeg har alltid brukt neutral til jenta mi, og vært fornøyd med det. Men blei så usikker når så mange bruker omo. Fant ikke nøytral ullvask i butikken her:/

Jeg brukte nøytral før, men så fant jeg så billig omo at jeg tenkte å prøve det.
Men til babyhud vil jeg ha nøytal for å unngå allergiske reaksjoner.
Vi merker det godt at vi får tørrere hud med OMO feks.

Her bruker vi Blenda Sensitiv :) Har to barn som har hatt atopisk eksem så har kun brukt denne. Og er veldig fornøyd!! Milo til ull :)

Blenda sensitiv vaskemiddel, neutral tøymykner og nå rosa milo til ull. Brukte hvit milo da storebror var baby, og kommer til å kjøpe det igjen når lillebror kommer.

har brukt joha sitt ull vaskemiddel! klærne ble kjempe myke og gode :)
På resten brukes blenda sensitive!

Hvit milo og flytende neutral blir det nok her. Går over til blenda sensitiv etterhvert, da det er det vi andre i huset bruker :)

Bruker blenda sensitiv, både vaskemiddel og skyllemiddel. Til ull bruker jeg den hvite Milo'en :)

Jeg bruker blenda sensitiv vaskemiddel og neutral skyllemiddel (bare fordi de ikke hadde blenda sensitiv skyllemiddel). Til ull bruker jeg den hvite til milo

Blenda sensitiv her. Har ikke tenkt på at den rosa Miloen er parfyme i! Då blir det å kjøpe den hvite i morgen :) Ikke vasket noe ull enda.. Bruker alle tøymykner??

Back
Topp