Vaskemaskin

MrsPink

Forumet er livet
Ja, da ser det ut som vaskemaskinen vår har gått til H....... [:@]
Typisk det nå som jeg driver å vasker klær vi skal ha med på hyttetur. Ikke får jeg opp døra på den heller!!!!!

Men til spørsmålet:

Noen som har en vaskemaskin å anbefale? Noe spesielt merke man bør holde seg unna?

Miele er best. Aeg er en god nummer to. Hold deg unna alt annet nå de neste åra med parkdressvasking osv....

Rens lofilteret på maskina di, kanskje du får gang i den igjen

Den vil ikke sentrifugere.. hjelper det da??

Oj, det er kjedelig det[:@]
Under døre er det somregel et deksel som du kan ta av , og bak der er det mulig det er en liten spak du kan dra i for og få opp døra[:)]

Får det ikke av.. men plutselig så fikk jeg åpnet døra igjen, bare ved å skru den litt av og på. Da er det bare å få spylet tøyet for hånd da..

ORIGINAL: dingdong

V har miele. Dyr, men ufattelig god. Alle barna til svigers har fått hvitevarer når de har flytta inn så vi fikk den [:)] Miele til klærne og aeg på kjøkkenet.

Tittet så elkjøp nå, og ja de er ganske dyre...

Men når man skal ha vaskemaskin, hva er viktig å se etter? Av spesifikasjoner?

Den vaskemaskinen vi har fikk vi da vi flyttet sammen... Et helt ukjent merke for min del.. men har vært en grei vaskemaskin..

Ja, vi gidder ikke fikse.. like greit å kjøpe ny. Blir ofte dyrt å fikse..

Vi har zanussi og den er veldig bra.
Klærne blir rene og det er ingen "billig" maskin... Det finnes flere merker enn miele og aeg...
Kan ikke si at miele gjør noe mer enn å vaske klær den heller...
-det har i alle fall ikke jeg hørt...

Vi har Zanussi og den har levd i 8 år! [:)]

Når/Hvis den ryker er vi enige om at her skal vi ha Miele [:)] Vi trenger ny trommel og vurdere å høre om vi får en pakke deal. [:)]

Andre som har vaskemaskin eller? [8D]

Vi kjøpte ny vaskemaskin da vi flyttet inn i huset her for noen måneder siden. Vi var på expert og der var tilfeldigvis en som drev med inntak av vaskemaskiner på alle expert butikkene i hele Norge, så vi fikk en skikkelig guidet tur gjennom vaskemaskin-land! [8D] Maskinen vi endte opp med ble Bauknecht.
Så langt er jeg kjempefornøyd!

Er vel AEG vi har, gubben hadde den fra før vi ble sammen så den er vel 8 år eller noe.
Min neste maskin SKAL være LG  har den på hytta, å det er den beste maskina EVER[;)]

bosch har vi. kjempe maskin. er utroli fornøyd.  Di vi snakka m på el kjøp sa at vi abrolutt burde sture ua maskiner m digitalt panel pga di gikk der alltid noe i stykker på[;)]

se etter at maskina ikke er alt for miljøvennlig! Vår maskin sparer sånn på vannet at en nesten risikerer at klærne i midten av maskina ikke blir våte på hurtivaskprogrammet.
Maskina vi har heter LG Inverter 7kg.

Vi har Miele. Kjøpte den på tillbud på Lefdals for to år siden.
Hva man skal se etter på en vaskemaskin? Kg kapasitet vertfall, og antall omdreininger er vertfall vesentlig. 

Vi har av alle ting en hoover kjøpt på elprice, fikk vannvittig mye for pengene.. (den kostet 5-6000), men tilsvarende i mer kjente merker koster noen tusen mer. Er godt fornøyd og enda litt til![:D]

Back
Topp