vaskemaskin

turboquattro

Gift med forumet
hvilken vaskemaskin har dere? fornøyd? min nesten 3 år gamle electrolux maskin har takka for seg så jeg må ha ny. [8|]

[:)]

en fra LG som tar 7 eller 9 kg tøy.. har timer så jeg kan fylle på kvelden, stille inn så den starter eks kl 0600 og er da ferdig når vi står opp..

ORIGINAL: Caya

ORIGINAL: Dollface

en fra LG som tar 7 eller 9 kg tøy.. har timer så jeg kan fylle på kvelden, stille inn så den starter eks kl 0600 og er da ferdig når vi står opp..

LG er sikkert bra.
Problemet med LG er hvis det skal skje ting med maskina, da får man et problem. Han jeg pratet med på Expert sa de sleit med å få tak i deler. Så skulle det skje noe så fungerer ikke retursystemet.

Har selv en Miele. Ingen over[:D]

så dumt da.. ikke jeg som kjøpte den.. fikk den av broren min.. [;)]

Da vi kjøpte for noen år siden, fikk vi beskjed om at LG var veldig bra på vaskemaskiner til en grei pris, så vi kjøpte det. Hadde lyst på miele, men de har (hadde i alle fall ikke da) trommel som tar 8 kg tøy.

vell. Vi er veldig fornøyde med maskinen, til noe skjedde med trommelen. Vi kjøpte den hos Lefdahl i Bergen. Fikk beskjed om at det var for langt å sende maskinen, so vi fikk ny. De hadde ikke LG inne da, men vi fikk en electrolux. Fornøyd med den, men den har ikke hurtigprogram, og det er litt dumt. Greit å ha når klærne bare trenger å vries opp litt.
Har ikke hatt denne maskinen så lenge enda, men er i alle fall fornøyde så langt[:D]

Whirlpool

Er den bare 3 år gammel så bør du sjekke opp i om du får fikset den på reklamasjon.

Vi har en 4 år gammel whirlpool, og den får vi fiksa gratis, var 5 års reklamasjon på den[:)]

Tror det er electrolux jeg har[8D] *gidder ikke gå å se*
Jeg er fornøyd med den jeg, hatt den i 1 år nå da.. Den tar vel 6 kg tøy, perfekt for oss som bare er 2! [:)]
På elkjøp var den kundefavoritten hvertfall[;)]

Er vel Miele som er vaskemaskinens Rolls Royce?[8D]

GAMMEL Aeg. Fubgerer kjempebra, vasker rent og ikke noe tull med den! :)

Back
Topp