Vaskemaskin som hopper

2x 24November

Forumet er livet
VIP
Var å kjøpte oss ny vaskemaskin på fredag da den gamle var ødelagt. etter over 2 uker uten vaskemaskin og 3 barn trenger jeg vel ikke si at vaskerommet var overfult.
Satt på første maskin og gldeet meg for første gang til å henge de opp å sette på ny maskin, men da den begynte å sentrifugere hoppet vaskemaskinen 1meter til siden[8|] 
Gulveet er skjeivt pga sluk på gulvet, men vi hadde ssatt opp beina på den ene siden så den sto i vater. Stilte disse beina flere gager med samme hver gang. Den bare hopper. Siste gangen flyttet den seg ikke (la antiskli under fotene etter tips fra bruksanvisningen, da flyttet den seg ikke, men hoppet opp og ned på stedet, og bråkte noe sinnsykt[8|])

Hva gjør vi??

ville ringt de du kjøpte maskinen av jeg, skal ikke gjøre sånn nei.....

vi har en vandrer i vaskerommet vårt vi og, hvor har du fått i antiskli? hvordan ser den ut?

Sånn hadde vi det også med en tidligere vaskemaskin når vi leide leilighet.
Og huseierne hadde glemt å fjerne transportsikringen bakpå maskinen!! Da fikk ikke trommelen gå rundt og det var akkurat slik som du beskriver det.
var ikke lett og se at transporsikringen var på heller.

Kan det være det?

har dere husket å ta ut de "skruene" som er inni??

Vess ikke transportsekringa e fjerna så risiker dåkk å ødelægg maskin. Vi holdt på å gjør d her heime, maskin lokta SVIDD etter to vask, å den va på tur ut døra når den sentrifugert. (Og vest maskin bi ødelagt på den måtn så førsto æ d sånn at man får d ikke ijænn på førrsekringa..)

Såå, har dåkk fjerna sekringen? [;)]

Oi, hvor er disse skruene/transportsikringen?? er jo helt splitter ny maskin rett fra butikken, så er jo sikkert noe slikt i[8|][8|][8|] oh no, nå føler jeg meg smart ja[8|][8|][X(]

tusen takk for hjelp jenter!!!! Hva skulle jeg gjort uten babyverden altså[:D][:D][:D]

Sitter her å føler meg som en komplett idiot, men med en vaskemaskin som funker[:D][:D][:D] 
(det var 4 skruer bak ja, og hadde jeg bare lest bruksanvisningen NØYE hadde jeg nok kunne funnet det ut, men nå er de ute[:D] 4 stk STOOOORE skruer ja)

Takk igjen

ORIGINAL: Mamma til Andrea

Godt du fikk det til.
Om det er en trøst, måtte jeg også ty til Babyverden da jeg hadde samme problem [:D]
Vi knustedøra på tørketrommelen som sto oppå vaskemaskinen [&:]

hihi godt det er flere som er like "dum" som meg[8D] men synd med trommelen da[&:] her gikk det heldigvis ikke ut over noe..

uæææææææææ!!!

DU MÅ TA AV TRANSPORTBOLTENE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

du ødelegger hele maskinen hvis ikke!

ORIGINAL: SistemannIMagen

tusen takk for hjelp jenter!!!! Hva skulle jeg gjort uten babyverden altså[:D][:D][:D]

Sitter her å føler meg som en komplett idiot, men med en vaskemaskin som funker[:D][:D][:D] 
(det var 4 skruer bak ja, og hadde jeg bare lest bruksanvisningen NØYE hadde jeg nok kunne funnet det ut, men nå er de ute[:D] 4 stk STOOOORE skruer ja)

Takk igjen

godt du fant ut av det[:D]

ORIGINAL: theGirlnextdoor

uæææææææææ!!!

DU MÅ TA AV TRANSPORTBOLTENE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

du ødelegger hele maskinen hvis ikke!

done[;)]

ORIGINAL: Trude Ellerei

Jeg vet ærlig talt ikke.
Men jeg hadde samme problem da jeg leide sokkelleilighet, for noen år siden.
Utleiers metode var å binde fast masina med lastestropper og lagde en plankebinge rundt maskina - for ellers begynte maskina å vandre.
Nei, han var ikke videre begavet når det kom til praktiske ting. [:D]

Selv løste jeg problemet med å sitte på maskina, for da bråkte det litt mindre. Og så var det gøy da.
Men dette var en gammel maskin, og jeg kan ikke akkurat anbefale det på nyere maskiner. [8D]

Eneste rådet som er noenlunde fornuftig (av alt det det ufornuftige jeg har nevnt), er å ha færre plagg i maskina enn vanlig.
Eller bare rett og slett ringe selger for å få tips.

Av alle ting så fikk jeg litt flashbacks til en reklame for kondomeriet, uten at jeg egentlig husker hva reklamen var, og det hadde heeelt sikkert ikke noe med vaskemaskin å gjøre [8|][X(] Men jeg ser ihvertfall for meg du som går rundt å smågleder deg til å sette på vaskemaskinen for så å sitte å humpe på den i 2 timer.  Okeeeei, overrasker meg selv med litt syk humor her, så jeg tror jeg slutter å skrive før det kommer noe mer dumt

Back
Topp